Timothy S Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Jeg skal ha en!Men får ikke lønning før 1. mai:( Er visst bare 10 igjen stod det på siden deres.. Jeg bestillte nå nettopp isted, ta den på postoppkrav, betaler du heller når den kommer fram til deg.. Regner med du har fått lønn innen det...
Buddy Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 eg har bestilt ifrå nettsida og er kjempe fornøyd med sørvic osv. løp og kjøp-
Timothy S Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Min kom idag, bestillte på søndagskvelden.. Kjempe rask levering må jeg si, kom faktisk tidligere enn jeg trodde så jeg har ikke rukket å hente den ennå!! Må nok vente te freddan e.. hehe
Spiritus Sancti Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Min kom i dag! Henta den i dag. TOPP SERVICE!
Spiritus Sancti Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Da var min fanger lakkert og montert på vinterbilen:)!
Lillen Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Så på den siden, veldig mye bra der, og ikke så værst priser heller! Kanskje jeg bestiller m3kittet derfra om ikke så lenge?
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hvordan er det å montere originale deler på denne fangeren? Bremsekanaler, grøftelys, splittere etc...?
Hessel Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 du selger neste måned også håper jeg? , jeg må spare litt
Spiritus Sancti Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hvordan er det å montere originale deler på denne fangeren? Bremsekanaler, grøftelys, splittere etc...? Grøftelys og bremsekanaler passer ihvertall fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå