opasb Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Har du miste innboksen igjenn?Kan ikke se å ha mottatt baklykter.... sorry...mye stress... skal fikse det i løpet av denne uken... har klart og blitt lapplaus så derfor...beklager
opasb Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 fått bud på 900kr inkl frakt for dørtrekkene
Oldolo90 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Trenger turteller til 316, eller 318. Også tåkelys til orginal E30 fanger. Har du noe av dette ?
Brættis Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Har du miste innboksen igjenn?Kan ikke se å ha mottatt baklykter.... Fortsatt ingenting....
Brættis Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Kansje du har funnet ut at du skal ha baklyktene selv?....... Du virker ikke særlig seriøs nå altså.... Eventuell forhånds betaling til deg i fremtiden tar jeg aldri sjansen på nå.
opasb Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 ikke noe farlig og handle med meg da. men giddet ikke gå 1km for og få 100kr fo lytktene.... så jeg ga dem heller bort til en som var innom. beklager
Brættis Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Det skjønner jeg veldig godt. Var jo ikke mange kr det var snakk om. Mulig jeg hadde gjort det samme hadde jeg bodd et stykke fra post kontor, men jeg hadde vel sagt ifra til den jeg hadde lovt å sende lyktene til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå