deerepower Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hei har et p3 element men åssen kasse fungerer best lukket eller portet å hvor mange liter å åssen fasong spiller den best i hehe noen som veit? å hva er minste kravet til forsterker syns det 1400w til xplod spiller mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 jeg kjører portet, med wavebreak. altså en kasse med skrå kant, 2X10'' elementer trykker som faen det og jeg hakke gjort noe annet enn å bygd kassa etter liter som står til subbene:) bygg ei kasse på rett måte som blir resultatet deretter jeg har en soundmagus monoblokk som leverer 1500W RMS på 1 OHM og den kommer nok til å dra et p3 element også hvis den vil:) blir 2x10'' P3 på meg også snart gromme elementer lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Se på Rockfordfosgate.com Der vil jeg gå utifra at det står, eller ta kontakt med Bilradiospesialisten.no ang kasse mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 takker å bukker:) har en boss chaos 1000 tror jeg den heter eller 2000 har bro kobla den å kjører elementet i 2 ohm tror jeg blir det ikke det når jeg tar en ledning fra pluss på den ene spola å over til minus på den andre? å satt forsterkeren på de siste ledige hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 blir nok 8 ohm d om d er 4ohm`s spoler kalles seriekobling dette, men paralellkobler du så blir d 2ohm om d er 4ohm`s spoler, men sjekk om ampen din tåler 2ohm`s last brokoblet, er ikke mange amper som liker d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 ja oki kan du forklare assen jeg skal parralell koble det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå