Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dette skal gjøres strøkent kommer det nok på mere en 100K så er det jobben med å få det godkjent...

Er vel like greit å selge å kjøpe noe større,ellers burde du ha en plass som du kan stå inne helt til du er ferdig å har penger nok.

Har brukt rimelig mye på mi 318is å det er uten motor enda å jeg har godt langt over det som var planen hehe

Skrevet
er en 318IS som går her med turbo. Er vel rundt 400HK i den. Går godt og har gått lenge etter ombyggingen :) Sikkert morsome motorer med pustehjelp :)

ved 400 da er jo det myer som er byttet, som diff, innmat på motor og kopling osv+ at det er lagd til ein del forsterkninger fra M3

Er vel noe i den duren eg har tenkt på men nøyer meg med litt mindre hk til å begynne med og øke litt etter kvart

  • 2 months later...
Skrevet
er en 318IS som går her med turbo. Er vel rundt 400HK i den. Går godt og har gått lenge etter ombyggingen :) Sikkert morsome motorer med pustehjelp :)

Har vert innom Bt og han eine eg snakket med var skeptisk, mens han på nabo kontoret dro på smile bandet og sa at turbo børde gå men at det var best å bygge om gradvis. og så snakket han om å blombere vitale deler med segl. slik at dei kunne se senere om lade trykket hadde blit tuklet med.

det han var mest skeptisk til var å få taki papirer med rette stempel på....

Så da er Bt sirkuset startet, forsettelse følger.................

Skrevet

Ja med riktig stempel ja.. Er jo her problemet ligger..

Dette skal bli artig tror jeg.. Hvis det da ikke blir like skuffende som alle andre tråder jeg har lest.. Hadde det vært så enkelt å skaffe disse papirene hadde det jo vært fler med turbo :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...