Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en E34 520i som er moden for skifte av potte. Har sett litt på GSbildeler og fant denne supersport "Duplex" eksospotten.

33324dt0.jpg

Lurer på om noen av dere har kjøpt denne potten og kunne gitt meg et par tips?

Bakfangeren min har jo kun plass til 1. Må jeg skjære i den da eller kan jeg kjøpe en som er "plug and play"?

Skrevet

dette blir ikke fint på e34 i det hele tatt. ville heller kjøpt vanlig med bare dobble på en side... men er nå bare min mening da... pluss det er vanskeligere og få stusssene til å se lik ut i høyde og da ser det hvertfall teit ut...

Skrevet

Hmm, er litt skeptisk på grunn av at jeg må faktisk skjære i støtfangeren. Det å stresse med å få det til å se likt ut har jeg ikke tenkt på faktisk...

Har også sett på den rustfrie supersport potten med dobbel "stuss", men vet ikke om det er noe å gå etter. Den er jo rustfri, men de beskriver ikke om mellompotten de selger er rustfri(noe jeg også trenger)...

Har også fått tilbud på supersprint mellom og endepotte (den med dobbel stuss), men jeg vet ikke hvilken er bedre...

Er egentlig ute etter noe som ruster ikke med en gang og gir litt brummelyd på tomgang og litt mer "sinna" når jeg gir gass. Vil ikke ha noe som bare brummer høyere ved gasspådrag. Det klasifiserer jeg som bråk :-&

Skrevet

hehe, slik brumming er for golf og andre japsebiler:)

Har du prøvd bilen uten mellompotte da ? Får jo en del kvassere/høyere lyd da!

Skrevet

Da får jeg stikke ut og måle diameter på røret, hvis det er ingen her som kan det i hodet selvfølgelig :lol:

Tror at jeg får til å trylle litt på bakpotten slik at den får leve litt lenger. Den er jo bare tre år gammel :(

Skrevet

det som er litt dritt med sånne dobbel doble potter, er at det kommer mer eksos ut av de på venstre siden, enn fra de på høyre, og det ser jo litt rart ut.. fant et bilde av en 540 her inne som hadde potter på begge sider, så ser du hvordan det blir. så valget er ditt :)

selv om mange ikke syns det er fint, syns jeg du skal gjøre det DU syns er fetest :wink:

DIV2932-11.jpg

Skrevet
etter bildet ditt så har du også det:D

liker å gå mot strømmen jeg, så det blir DTM stuss på min. *venter på drittslenginga nå...*

hehe, *busted*

nei, den supersprintpotta med følgende effektanlegg var allerede montert på bilen da jeg kjøpte den. og jeg må si jeg er DYPT skuffet. hadde feitere lyd i 2,3l'ern i granada'n. :(

så jeg lurer på om jeg skal ta vekk/bytte katter eller noe.

men som jonnern sier, gjør det du synes er fetest! ingen vits å lage en bil som alle de andre liker, men ikke deg selv..

og forresten, hva er gærnt med artikkelnr. 33-547? ;)

Archive%5CProduct_images%5C33%5CLarge%5C33-547_l.jpg

kan jo ta den helt ut og handle denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...