Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke teit spm i det hele tatt, men har dessverre ikke det.

Bilen min ble påkjørt, så dette var noe av det jeg rakk og ta ut av bilen.

Selvom forsetene også var like strøkne som baksoffan.

Utrolig synd at bilen ble most :(

Baksetene går billig.

Skrevet
Neimen så slemt "Inthe" Klart han får solgt baksetet til noen :shock: er jo ikke alle som har råd til skinn vettø 8)

Hadde kjøpt dem straks jeg hadde jeg bare hatt det samme for meg og passasjer... Kjipern, er ikke det mulig å skaffe det da? Hvor kjøpte du setene selv da, eller kom de med bilen?

Skrevet
hehe ikke lett å få "solgt" originale stoler.. ikke baksete heller.. så lykke til ;P kast det ;P

Sånne innlegg som dette syntes jeg skaper dårlig stevning her på bimmers. Fin deg et annet forum for shite kasting, mener nå jeg om slikt.

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt "Timothy S" kommer du med kritikk mot innlegget mitt?

Selges forumet er til for att folk kan selge BMW relaterte ting og derfor trenger ikke andre å trenere salget.

Det er sikkert noen som trenger å erstatte ett slitt baksete 8)

Enig med Glenno, finn deg et annet forum................

Fyyyyyyyyyy :evil:

Skrevet

Ja for egen del klikket jeg innom fordi jeg ser til dels etter rygg med nakkeputter i stoff (så det så, he he) til E34 touring kjempe billig og bra i østlandsområde.

Jepp, syntes det er bra folk legger ut ting istendfor ligge støve på hyller rundt omkring.

Skrevet

da jeg skrev "kast det ;p" var det ikke stygt ment mot håkon som jeg kjenner..

men har sett så UTALLIG mange forsøk på å få solgt standard stoff interiør til biler.. og uendelig mange svar fra andre " får ikke gitt det vekk engang.. snakker av egen erfaring... "

derfor skrev jeg det. slapp av.. sure folk altså, må være dårlig med kvinnfolk på fredagskveldene der hjemme.. :P

Skrevet
da jeg skrev "kast det ;p" var det ikke stygt ment mot håkon som jeg kjenner..

men har sett så UTALLIG mange forsøk på å få solgt standard stoff interiør til biler.. og uendelig mange svar fra andre " får ikke gitt det vekk engang.. snakker av egen erfaring... "

derfor skrev jeg det. slapp av.. sure folk altså, må være dårlig med kvinnfolk på fredagskveldene der hjemme.. :P

Okej, litt vansklig sjønne for oss som ikke vet at dere er kompiser da det ikke står noen steder.

Nok et sleiv spark fra deg ja, med siste setningen guttungen ;-). Skikkelig tøffing du som sikkert for deg mye fredagskveldene med slike hentydninger, he he :lol: fin deg annet forum.

Skrevet

Den var myntet på Inthe :) og hvorfor skal du ødelegge en salgstråd til en du kjenner? Jeg hadde ikke likt det????

Har du lappen forresten? 8)

Skrevet

Wow.. etter en dag på byen så kommer alle disse kommentarene strømmende inn :)

får nok solgt det, men jeg driter i om jeg får så mye for det.

Bedre at noen får nytte av det istedenfor at jeg kaster det.

Og har man sans for lyst interiør som er dønn strøkent, så kan man få kjøpt av meg.

Skrevet

Litt OT først : Disaster, skjønner ikke hva du mener?! Har vel aldri kritisert noe som helst vel!? :?:

Jeg er en av de som ikke gidder bruke masse spenn på skinn da det er barn i bilen, foran og bak.. :!:

Så til selve saken, jeg tror jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe dem jeg, er vel ikke umulig å skaffe slikt stoff å heller få trekt over setene foran vel er det det?? Er i Oslo om ca 2-3 uker, så da kan jeg jo hvertfall stikkke innom deg om det skulle passe...

Kan ikke gi deg et bud da jeg har ingen anelse på hvor jeg skal starte ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...