Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

motor kun gått 97000,bruker ikke olje!selges komplett med girboks!motor står fremdeles i bilen å blir ikke plukket ut før dn selges!ring 97004788 for mer info.

Skrevet

Ja det var jo ett stykke da, er ute etter motor siden min 318i høres ut som en diesel med 244000 på speedometeret :shock: 1991 mod. med den irriterende feilen i toppen :twisted: Den du skal selge maler vel som en katt :) hvilken pris hadde du tenkt deg og vet du om den sklir rett inn i bilen min?

Skrevet

Er jeg helt på jordet nå hvis jeg tror at E46 318 ble levert med M44 motoren på 140 hk?;)

Edit: Ja det er jeg. I hvertfall på modeller før 2001 :oops:

Skrevet

hehe.joda,maler som en katt min:)men når det gjelder det om den sklir rett inn i din veit æ itj,så det må du spøre ein med litt peiling å d skoill jo itj vær no problem innpå her!tenkt 8000 med girboks,ledningsnett å alt sammen!det er vist billig for en motor som har gått så lite som min har da! 8)

Skrevet
Er jeg helt på jordet nå hvis jeg tror at E46 318 ble levert med M44 motoren på 140 hk?;)

Stemmer dette?

Skrevet

Mye skal du ha for bare motoren?

Har en 318 -98 mod som har pasert 226.000, fristet litt med en nyere motor ja :)

Det skulle vel bare være å skifte motoren rett over i min, uten å skifte verken girkasse eller ledningsnett eller tar jeg helt feil der?

Skrevet

Jepp. Du tenkte på en N42-motor. ;)

Skrevet

n42 er vel dieselen.... m42 er bensin, den såkalte 318is motoren... det som sitter i denn er m43.... med 118 hk... har den samme i min 2000mod touring... m44 er den med 16v topp og 140 hk ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...