Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bmw komplett m50 320 motor uten girbox selges. gått 140000 km . 150hk. meget god stand. selges med hjerne og alt elektrisk.

kommer fra ein 4.dørs e36

forstilling og bakstilling:

- forstilling er komplett

- bakstilling mangler eit stag på v.side

- mellomaksling

- heilt nye bakdemperar og jamex senkefjærer framme og bak.

Motor + understell : gi bud

heilt nytt eksosanlegg komplett som er brukt 2 dagar kr.2000

• 2 weeks later...
Skrevet

Du kan få 5000 av meg for motor/hjerne/innsug/ledningsnett (hvis du har sist nevnte, ikke så farlig). Det er da 5000,- inkl frakt. Hvor står motoren? Selv bor jeg i skedsmo, akershus fylke. Hvis jeg kan hente den selv som hadde vært det beste så sier vi 4700,- om det er greit for deg. Håper den ikke er solgt enda, er dette forresten med eller uten VANOS, Den jeg har er uten VANOS så det blir mulig oppgradering til VANOS, men tja da har jeg jo ledningsnettet i allefall, må vel termineres opp i sikkringsboksen vel?

Skrevet

Du kan få 5000 av meg for motor/hjerne/innsug/ledningsnett (hvis du har sist nevnte, ikke så farlig). Det er da 5000,- inkl frakt. Hvor står motoren? Selv bor jeg i skedsmo, akershus fylke. Hvis jeg kan hente den selv som hadde vært det beste så sier vi 4700,- om det er greit for deg. Håper den ikke er solgt enda, er dette forresten med eller uten VANOS, Den jeg har er uten VANOS så det blir mulig oppgradering til VANOS, men tja da har jeg jo ledningsnettet i allefall, må vel termineres opp i sikkringsboksen vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...