Big_boy Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Altså jeg lurer på og kjøpe meg ny bmw. e36 320 eller 325. men så er det det med vanos. vet hva det er. men er det eletriske signaler som sendes der eller? eller er det fjær belastet cam drev? åssen ser du at bilen har vanos? en bil uten vanos er det stress og montere det på den?
Glenno Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Velkommen til Bimmers.no .-) Hvordan denne fungerer er kun det jeg har lest her . Hvordan du ser om du har vanos finner du ut om du f,eks klikker på denne linken da det ligger bilde med og uten der. Edit: På en del vanos motorer som kalles m50 har det forkommet ulyd/liten kaklelyd når den blir varm. Vist nok ikke farlig men en skrue må byttes, samt at denne skruen kun er å få kjøpt sammen med kitt som består av noen ringer. Da blir en kvitt den kaklingen om så skulle være. Kittet fåes til rundt 500kr, toppdekselspakning, helst spesialverktøy og mekaniker bør vurderes . Håper dette var til hjelp.
Big_boy Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 takk takk det hjalp. men så ikke bildet. er det noen som vet hvor jeg kan se det??
Glenno Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Ups.. he he ja glemte legge ut den linken. Prøver igjen, her
Big_boy Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 tusen tusen takk snilt takk nå ble jeg glad
Glenno Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Bare hyggelig kunne hjelpe med det lille enn kan .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå