tikkakjell Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 har eit komplett effektanlegg med gren rør til e-30 som eg vurderer å selge, men veit ikkje heit ka dette er verdt, noen som vet sånn ca? la kansje dette under feil tråd, men men
rolfi88 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 supersprint ligger på en ca 3-4000 hvis det er såvidt eller fint brukt, men å gi sånn ca pris på ditt er nesten umulig. hvis du tar dette som et utgangspunkt, så klarer du å peile deg inn på prisen sånn ca med å finne ut hvor mye anlegget ligger på til ny pris og hvordan stand det er i nå.
rolfi88 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 supersprint ligger på en ca 3-4000 hvis det er såvidt eller fint brukt, men å gi sånn ca pris på ditt er nesten umulig. hvis du tar dette som et utgangspunkt, så klarer du å peile deg inn på prisen sånn ca med å finne ut hvor mye anlegget ligger på til ny pris og hvordan stand det er i nå.
tikkakjell Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 gren røra er som nye, røra som går bad til bak potta ser litt heime laga ut, skal sjekke ka merket er etterpå har bestilt meg supersport bakpotte til orginal eksosen for eg orke ikkje å skru tilbake gren røra. er de fin lyd i supersport bakpottene? er 325 eg har
rolfi88 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 for å si det enkelt så skal det ikke mye til å få de fine 6'erene til å høres bra ut. har en kamerat som kjører supersport på en m42b20 og det kommer grom lyd derfra. seffølgelig så er dette ingen japsepotte som du hører på 5km avstand. men lyd kommer det og dyp er den også. det er ikke noe dumt anlegg det.
tikkakjell Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 hørrest bra ut bestilte potta tidleg på onsdag og dei sa att dei sku senda den med ein gang, men neida, den blei sendt i dag, hadde håpt å få den til helga. takk for svar foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå