The_transporter Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 hei bilen min har stått noen måneder.. og har fått en ulyd fra motoren.. høres ut som det kommer fra toppen..men er ikke sikker skal gjøre mitt beste for å beskrive lyden.. det er ikke en metallisk lyd.. ikke noe banking eller klunking er mer en floffe lyd.. som floffloffloffloffloff og det følger turtallet hele vegen når jeg starter bilen har jeg veldig ventiltikking de første sekundene.. men dette gir seg. . noen som har noen idè-er? god helg
Ballder Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Kan være en innsugs ventil som henger litt eller noe smuss/avleiring/koks som har lagt seg i ventilsetet slik at den ikke tetter helt og slipper ut litt kompresjon.
The_transporter Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 ja den går på alle seks.. går som vanlig.. trror det er eksoslekasje.. nå.. men skal forske litt mer pådet..
camxer Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Min fikk en putrelyd ett er noen måneder i dvale. Det viste seg å være mellompotten som var ikke helt rustfri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå