Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for det :) Blir bedre når det kommer lakk på hele bilen og ikke slike brune flekker på :) Også blir det godt å få på skjørter og IS leppa, ser litt lavere ut da!

ja kjipt at det skal være så vanskelig å finne en førerdør til en E30 :(

Skrevet

takk takk! bak går den ikke lenger ned.. har fjærnet hele justermuligheten, kun fjæra igjen..

og er lavere en det ser ut som.. husk at hjulbuene er dratt ut og opp! men skulle gjerna hatt den 1 cm lavere, men da må jeg "fikse" på fjæra:)

Skrevet
takk takk! bak går den ikke lenger ned.. har fjærnet hele justermuligheten, kun fjæra igjen..

og er lavere en det ser ut som.. husk at hjulbuene er dratt ut og opp! men skulle gjerna hatt den 1 cm lavere, men da må jeg "fikse" på fjæra:)

hvor tykke gumiputer har du bak? over ogf under fjæra. sett på tynnere eller fjern dem. 5mm tynnere gummi gir 1cm laver på buen.

Skrevet

du kan kappe den sånn at sentreringa til fjæra står igjen. dette funker fint. har gjort dette på noen e30er selv.

men hvor tykk er den du har oppe da?

Skrevet
forrsten, trenger fortsatt en førerdør!! Ingen som har en E30 dør til 4 dørs?

Jeg har ei dør.

Litt langt unna ,men.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har en førerdør.. litt usikker på tilstand av rust men kan sjekkes fort.

svartmet. med el vindu og sentrallås ... er litt demontert for vindu og motor.

skal du selge den bilen ?

Skrevet

har fått tak i dør fra koed.. Hadde du vært en god uke tidligere ute så hadde jeg kjøpt av deg!

bilen står fortsatt hos lakkereren! Men blir vel bra når den kommer hjem igjen! håper det skjer snart!! :)

Skrevet

da har jeg vært å innspisert bilen hos lakkereren.. Og bilen var MEGET blank og fin der den stod i lakkboksen å tørket.. hentet kanalskjørt, luftinntak, førerdør, bakluke og IS-leppa.. Alt ser meget bra ut og gleder meg til jeg får bilen i morgen! så da blir det montering i helgen!(etter jobb da :( ) eneste som er kjedelig er at jeg ikke har noe garasje å montere den sammen i... og er ikke akkurat sol for tiden :(

Skrevet

skal se om jeg får knipset noen bilder av den i når jeg henter den.. men kommer i hvertfall bilder når ting blir montert!

lakkereren sa bilen var LAV da han hadde problemer med å få lakket kanalene hehe.. måtte snu alt på lakkpistolen for å få det til :)

noen tips til hvordan jeg bør feste kanalskjørtene? Ville ikke lage hull i kanalene til festene pga lettere for rusta å komme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...