marararius Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Ble drit bra Og gled deg til du har polert den for første gang! Da får du se blank og glatt bil da
AndersM Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 takk takk.. hvor mye vet jeg ikke helt, men er kun fjører bak uten justermulighet/gummi.. så er vel sikkert 70mm bak tenker jeg og foran er det vel 80-90 en plass tenker jeg.. vanskelig å si, men med 60 senk forran er det 30cm fra skjerm til senter av felg. Nå er det 26-27 og skjermen er nå dratt ut/opp..
Fliid Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Ble veldig bra, gratulerer så mye med "ny" bil : )
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 den blei skikkelig pen... Stilig at noen vil fikse opp gamle touringer og. Men blir det ikkje mye dunking og klunking når du fjerna det gummibelegget bak?
AndersM Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 takk takk deilig med nylakka bil nå gjenstår det bare å få tak i noen camper plater så framhjula kommer lenger inn... men har ikke tilgang til søylebor så får ikke tilpasset de slik de skal Noen som kunne tatt på seg en slik "jobb" for en bmw eier i "nød"
TSL Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 nice. dette blei skikkelig bra. blir helt konge når du får montert de siste betane. skal bli gøy og se den live på et telemarks treff. er jo blitt rimelig lav ja. noen motorplaner el? hehehe
AndersM Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 takk takk blir bra når jeg får montert alt ferdig, samt polert den.. Ja er lav nok for å si det sånn.. IS-leppa lever farlig skrapa den opp et par ganger(kun under da) hehe har da lyst på ny motor, men får se etter hvert.. har j o bare hatt bilen en 3-4mnd og gjort en del på kort tid...
Sandersen Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 ahh denne så jeg et sted her i går, tror det var herkules el no. Skikkelig kul fint gjennomført!
AndersM Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 takk takk! er jo ikke helt ferdig, så mangler ennå noe for å bli skikkelig gjennomført.. Men hjalp med å få lakk på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå