FrAnKy Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Hei! Hvor kan jeg få kjøpt komplett effektannlegg og grenrør til min 325? Har hørt Scorpion er litt fett.. Eller kanskje Supersprint? Er også på jakt etter KN-filter og noe annet gromt til min BMW 325i. Har du noen tips? Så gi meg beskjed!!
MERN Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Sjekk disse butikkene, de har MYE deler til BMW www.schmiedmann.com www.gsbildeler.no www.koed.dk
FrAnKy Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 GS Bildeler er min favoritt da de har det meste til BMW, men er desverre litt for stiv i prisene iblant.. Akkurat nå kjører de en kampanje å da må man tømme "sparegrisen".
FrAnKy Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Har besøkt KOED A/S og de hadde veldig mye fint til BMW E36. Men om jeg handler hos www.koed.dk, blir det ikke mye i tollavgift?
Riefarn Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Her: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Legg inn totalt kostnad på deler+frakt så ser du hva du kan forvente i tollavgifter..
FrAnKy Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Uff.. Tror det lønner seg å ta seg en tur til Danmark. Forstår nå at "Det er deilig å vere norsk, i Dankmark".
FrAnKy Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Arg!! Koster meg flere tusen kroner i avgifter!
FrAnKy Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Koed holder åpent hus Lørdag 3. mai, topp tunede BMW'er å Koed sørger for øl, pølse og vann.. Kom igjen gutter! Vi stikker ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå