Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i går å hentet meg en 525 24 m-tech 1990mod.

bilen er trillet 275000km og er elektiske vindu og takluke.

spiller nye felger og dekk var kjøpt inn i høst. fikk med noen 16 toms dekk med stoor kant:D også orgina felgene.

noe rust, men kun i kanaler.. har saumfart hele biln og ikke antydning til noe annen rust.

bilen var importert i 1995 og jeg er eier nr 4 i norge.. bilen har kun vært eid av eldre menn som har tadd vare på biln.. helst strøken bortsett fra rusta...

har ikke muliheit å legge ut bilde nå men hva ville dere betalt sånn ca?

er litt spent på om jeg gjorde en bra handel.

takker for alle svar :D

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En kompis av meg handla en 92 modell, noe rust her og der, slitasje i oppheng foran og ca 250.000 km, han ga 45.000 for den.

Personlig syns jeg det var for mye i forhold til tilstand, men om han er fornøyd skal jo ikke jeg klage :)

Skrevet
En kompis av meg handla en 92 modell, noe rust her og der, slitasje i oppheng foran og ca 250.000 km, han ga 45.000 for den.

Personlig syns jeg det var for mye i forhold til tilstand, men om han er fornøyd skal jo ikke jeg klage :)

okkei, kansje jeg var heldi jeg da:D jeg betalte 10000kr

Skrevet
10.000 er ikke ille nei, er som regel i det prisleiet man finner slike som delebiler det :)

jepp, d var planen jeg skulle bygge over i en annen bil. helt til jeg fikk se den.. så blir nok å bytte kanalene så er den 99% strøken

Skrevet

10 000kr høres ut som et bra kjøp.:-) Så lenge en selv er fornøyd er det som teller.;-)

Folk er forsjellige hva de anser som bra, være seg teknisk stand/ forbedringer og forsterket deler, lakkrust etc.. . 10 000kr da har en jo råd til skifte mye deler om det skulle gi seg behov for det.

Ser det er mye sprikk på bl.a E34 fra 5000-100 000 kr mest utifra tilstand,motor, utstyr etc.. Men enn kan rett og slett ha griseflaks også :-).

Gratis med kjempe bil :-)

Skrevet
10 000kr høres ut som et bra kjøp.:-) Så lenge en selv er fornøyd er det som teller.;-)

Folk er forsjellige hva de anser som bra, være seg teknisk stand/ forbedringer og forsterket deler, lakkrust etc.. . 10 000kr da har en jo råd til skifte mye deler om det skulle gi seg behov for det.

Ser det er mye sprikk på bl.a E34 fra 5000-100 000 kr mest utifra tilstand,motor, utstyr etc.. Men enn kan rett og slett ha griseflaks også :-).

Gratis med kjempe bil :-)

takker:D e kjempe førnøyd, den beste bilen jeg noen gang har hatt, og noen gang har kjørt

Skrevet
gav selv 10000 for min. :D

er din m-tech? men no har jo du en 2liter 12v :lol:

Synes det der var egentlig litt kvalmt...

Du har sikkert kjøpt en bil med automat 24v 192hk 2,5L(kjedelig motor)

Hadde uten tvil valgt 12v versionen selv, de er ganske like helt opp til 12V møter toppfarta si, der drar 24V et lite stykke lengre.( begge hadde rundet litt over 200.000KM og begge hadde alle servicer i orden)

Rust i kanalene er noe dritt forresten og for å få dette skikkelig må det gjøres av proffesjonel. Kanaler koster ca 4000-5000 per side, og så er det arbeidet til fagmannen, dette er ikke noe man bør gjøre billigst mulig, da kan man så og si regne med å bruke samme sum om noen få år.

Få se bilder av bilen og slik da !

Skrevet

Hoem usikker på hva du mener med kjedelig motor men ut ifra modelguiden og denne linken er det vel noe forsjeller.

12v er vel på 129hk og 24 er vel på 150hk på 2.0 litern. 170 og 192hk på 2.5litern. 12v og 24v har på 0-100 også enn forsjell på 1sek + 1 sek ekstra om enn har automat, har jeg sjønt dette riktig?

Syntes det er skikkelig god lyd i disse maskinene :-).

Skrevet
Hoem usikker på hva du mener med kjedelig motor men ut ifra modelguiden og denne linken er det vel noe forsjeller.

12v er vel på 129hk og 24 er vel på 150hk på 2.0 litern. 170 og 192hk på 2.5litern. 12v og 24v har på 0-100 også enn forsjell på 1sek + 1 sek ekstra om enn har automat, har jeg sjønt dette riktig?

Syntes det er skikkelig god lyd i disse maskinene :-).

Joda, har lest det som står om 0-100 osv selv, men i praksis har det vist seg at de ligger ganske likt før toppfarten til 12v nås, har jeg selv erfart.

Kjedelig motor = plastdekselene, 4 ventiler per sylinder.

Synes du lyden i M50 er rå, bør du høre M20!

Skrevet

Hmm, er det noe du har målt Hoem eller er det en følelse du har angående 0-100?

Ja på hvilken måtte vil du si at enn m20 motor har bedre lyd enn m50? (grøvere etc..?)

Skrevet
Hmm, er det noe du har målt Hoem eller er det en følelse du har angående 0-100?

Ja på hvilken måtte vil du si at enn m20 motor har bedre lyd enn m50? (grøvere etc..?)

2 ventiler per sylinder har en annen lyd, mye røffere. Corvette har f.eks beholdt 2 ventiler på de fleste sine osv, og det er god lyd:) Selvfølgelig er jo dette ganske elementært hvem som har best lyd. M50 er mye roligere og mer "gamle damer" vennlig.

Jeg har ikke målt med stoppeklokke, men jeg har kjørt om kapp med en 1992 modell 525, og der dro han først fra meg når jeg hadde 210-215 på speedometeret, altså ganske nært toppfarten på min.

Merket også at ved 120 gikk 1992modellen litt bedre, men ved ca 140 startet jeg å ta igjen slik at vi lå jevnt helt fram til 210-215.

Og før dere starter med "Idiot, kunne skadet folk"

Det skjedde på ei stripe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...