jensemann23 Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Fikk stabstag fra GS bildeler (under foran)som jeg bestilte for noen dager siden. Da jeg skulle sette det på, viste det seg at det var lengre enn det gamle. Dvs endene på stabstaget gikk lengre bak enn de skulle. Jeg skulle ha et stabstag fra etter 6/92 slik at jeg kunne bruke dempere uten feste for støttestaget. Har jeg fått feil stag da? Eller er det mer enn selve stabstaget og korte støttestag, samt braketter til å feste i hullet i bærearmen jeg trenger??? Trodde det var bare dette som skulle til for å bytte fra ->6/92 til 6/92--> Noen som kan med dette?
jensemann23 Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 fant en tråd nå som bekrefter det jeg fryktet. Ser ut som jeg har brent meg på det stabstaget .. Innfestingene som sitter sveiset på bilen er altså forskjellige på 91 og 92 modeller. Derfor stabstaget er "lengre" altså...faen.. Slik som det ser ut for meg nå, så er det umulig å bygge om en 1991 modell med støttestag festet på demperene, til en 92+ understell med støttestag festet på bærearmene. Stabstagets innfestinger i karrosseriet er helt forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå