Gå til innhold

S: 325 E30, 1986

kenny3k
 Share

Anbefalte innlegg

Selger nå min 325i grunnet overgang til annen bil. Bilen er en 4 dørs, litt usikker på km stand egentlig.. Speedometeret skal egentlig vise 300K km nå, men har fått høre at den har gått ca 50K mindre, da det ble byttet en gang.. Nå er det skrudd tilbake til 150K pga byttet motor som har gått det! Bedre at km stand vises hvor langt motoren har gått. Resten ser man jo lett, motor kan man lure folk med :P

Karosseriet er ikke pent, noe smårust her og der som er malt over med hvit hammerite for at det ikke skal bli verre, og jeg ikke har orket å bruke mer penger enn jeg allerede har gjort!

Jeg kjøpte bilen i oktober, og har gjort bl.a følgende med bilen:

Motor (150000 km)

Plugger

Pluggledninger

Rotor

Fordelerlokk

Olje på motor

Olje på girkasse

Olje på klokka

Oljefilter

Lakkert lyktesenkere matt svart

Lakkert nyrer matt svart

Indre og ytre opphengskule begge sider foran

Endeledd begge sider foran

Lenkestag foran

Overhalt giroverføring

Ytre bærearmsforinger (pluss bolter)

Lenkestag bak

40mm tuv-godkjent senkesett fra Lesjøfors

Sveiset festene til fjærer bak

*"Oljesprederør" i toppen

*Bånnpannepakning

*Renset oljepumpe

*Registerreim byttet på 150K km

*Tannstang

*Vannpumpe

Sikkert noe jeg har glemt her også :P

Bilen selges med 14" originale felger, og to halve sett med 15" med dårlige vinterdekk. Det var disse to halve settene som satt på da jeg kjøpte den.. Med andre ord, forskjellige felger foran og bak ;)

Hvis jeg finner igjen så følger det med hvite lyktesenkere og chrome nyrer og en ekstra hovedlykt. Bilen selges med originale lykter, ikke de på bildet! Blir også med original lyddemper på eksosen..

Bilen har kun igjen etterkontroll, noe jeg skal prøve å ordne neste uke! Da er den godkjent til mars '10. Det er en lyd jeg er ukjent med fra motoren, men flere bekjente av meg sier at det er tenningen som må justeres!

Forstillingskontroll burde tas da tannstanga ble byttet, og det ikke har blitt tatt noen i etterkant!

Er det noen spørsmål så send mail til kenny@kenmood.com eller mld til 40 45 42 42. Er lite på forumet her, og mailvarsel funker antageligvis fortsatt ikke, så kan bli trege svar gjennom forumet ;)

Eventuellt om det skulle være interessant så har jeg noe som kan selges i tillegg på prisen:

*Sorte hella lykter, knapt brukt, ga 3500 kr, selges kr 3000 *solgt*

*7,5x16" Azev felger med 205/55R16 piggdekk, 215/55R16 piggdekk kan følge med i prisen, 3000 kr

*4" utblås på eksos, 1000 kr ferdig montert *solgt*

Prisen er 16000 kr, inkl årsavgift selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet om av rust som burde tas er under fangeren, rett ved venstre bakhjul, og oppunder høyre bakskjerm. Ellers ble det meste av rust tatt av forrige eier for et par år siden.. Som sagt så er det noe overflaterust her og der som er malt over med hvit hammerite slik at det ihvertfall får bremset effekten litt til det eventuellt skulle blitt tatt ;)

Interiøret er ganske så originalt, førersetet er nok litt slitt på midten.. Blå seter.. Ellers virker servicelampene eller hva det nå heter (de oppi taket). Turteller har jeg aldri fått noe særlig tid til å sjekke.. Girspaken er kappet ned litt så man slipper lastebil giring :P

Klokka inni er også fjernet, der sitter det nå holder til måler av det man måtte ønske :P

Skal se om jeg finner noen bilder her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat på etterkontroll med bilen, men gikk ikke gjennom pga bensinlekkasje og den ene nye foringa fra motorteknikk (schmiedmann) har gitt etter allerede! tydeligvis dårlig kvalitet på delene, for det er ikke det første som ble dårlig med en gang!

Men nå selger jeg bilen som den står for 15000 kr, ny ytre bærearmsforing som var feil på kontrollen følger med (390 kr nypris), pluss indre bærearmsforinger.. Disse har jeg ikke fått feil på, men kjøpte de like greit med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...