Bimmerhansen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 men dette er da en salgstråd, kom gjerne med ett bud her folkens
Bimmerhansen Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 monge intereserte nå.. mangler bare bud
najtrox Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Er det noen som kan bekrefte eller avbekrefte om denne vil passe med ledningsnett i en 318is? Som det har stått M42 i? Eller vil z3 ledningsnettet fungere?
Bimmerhansen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 ingen som vil ha? trodde den skulle gå fort jeg..
Bimmerhansen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 er ett motornett, frem til torpedoveggen, hjerne og girkasse følger ikke med.
Disaster Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Du skrev: Så vidt jeg vet er den i tipp topp stand men tørr ikke gi noe garanti for dette da jeg aldri har hatt den i noe bil. Fikk den rellativt billig gjennom en venn så bare kjøpte den uten at jeg har bruk for den. Svar: Det at du aldrig har hatt den i noen bil og derfor ikke kan gå god for motoren har veldig mye å si!! Jeg personlig er ute etter motoren du skal selge men blir automatisk veldig skeptisk når du sier at du har kjøpt den "rellavtivt billig" gjennom en venn? det virker som om du selv er usikker på motoren? Din venn må jo i alle fall kunne gå god for motoren, vi som skal by har jo ingen form for garanti for at motoren er i tipp topp stand, er den i bra stand så er den tross alt verdt en god del blir litt frustrert jeg da
najtrox Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Hadde kjøpt den, men uten hjerne er den egentlig bare brukbar i en z3 da ;/
Disaster Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Hadde kjøpt den, men uten hjerne er den egentlig bare brukbar i en z3 da ;/ Ehh.... Han skriver jo at hjerne og girkasse ikke følger med!! Nei den er ikke bare brukbar i en Z3
najtrox Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Hadde kjøpt den, men uten hjerne er den egentlig bare brukbar i en z3 da ;/ Ehh.... Han skriver jo at hjerne og girkasse ikke følger med!! Nei den er ikke bare brukbar i en Z3 Du kan selvfølgelig finne en hjerne fra en is den har stått i;)
Bimmerhansen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 han jeg kjøpte den av, sa at motoren gikk fint og jevnt og var kostet på en god del. Blant annet helt ny vannpumpe. Han gikk god for den for meg. Så klart er den brukbare i alle e36, er jo bare å skaffe en is hjerne. Men folk som kun skal finne problemer uten å være inntereserte kan gå inn på annet bilsnakk forumet. Kom gjerne med bud. Vil bare bli kvitt den så motorsykkla våre for litt bedre plass i garasjen
steffen- Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 kan være interisert i denne jeg ; ) send meg en pm. gjerne bilder av motoren. og pris.
Bimmerhansen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 2000 notert. Bilder kommmer, er bare litt veldig treg..
Bimmerhansen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 sender bilder på mail.. er vist ikke noe datageek! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå