dolla87 Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Jeg har en e30 der det har oppstått en liten el-feil tror jeg gitt.. men har ikke vært så lett å finne feilen som en først trodde :/ det har seg slik at når lysbryteren min står helt inne på nærlys, så kutter baklys og instrumentbelysning..når jeg drar den ut på park så virker ikke parklysa i fronten,men da kommer instrumentlys og baklys på..drar jeg bryteren helt ut så kutter disse igjen men nærlys og fjernlys fungerer som normalt.. har skifta bryter, sjekka sikringer og rele`r..men er ikke der feilen ligger..noen som har vært borti lignende??
mbkomfort Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Har du sjekka jordingene fra lyktene? Litt rust/korrosjon der lager ofte tull
C.Ellingsen Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hmm ja du sier noe der.. Har akkurat samme problemet. Men jeg har funnet ut at hvis du røsker bryteren inn å ut mange ganger kommer det etterhvert, men det virker ikke i lengda har jeg funnet ut. Hadde vært fint om noen visste hva det kom av.
C.Ellingsen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 vet det er en gammel post men hvordan fikset du det?
dolla87 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Var egentlig ganske simpelt hehe Måtte bare bruke øya litt, og litt hode så gikk det så fint så Var et lediningsbrudd i en av de hundre ledningene går bak og under rattstamma..vet ikke hvem eller når det kan ha vært gjort, men en liten jallakobling der gjorde det Så var det bare å klippe den og fikse den på ny så har det ikke vært tull siden Slik blir det når man tenker vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå