Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvor ble din E36 325 funnet? er vell ikke den bilen som har laget alle dem sporan der man kan sving inn til vatne ved bomen?

Hm, hørest mistenksomt likt ut som den som ble stjelt for en liten stund siden, da den e28 ble stjelt fra Ålesund.

Den ble vel så vidt jeg vet herja noe jævlig med før den ble påtent.

Ialfall, har komt noen SERIØSE sladdespor/børnespor rett etter straumsbrua på siden mot vatne/brattvåg. Låg store biter av dekk igjen der.

Og en kompis av meg kom fra Byen rundt 4-5-6tida og da lukta der fortsatt svidd gummi og det stod en bil nede ved bussloma der. vet dog ikke om det var en bmw.... Skal ringe han og høre.

Skrevet

å jeg opservert en svart e36 med lexsus baklykt som hadde så ganske så stor fart her i stordalen rundt om 6tiden. jeg våknet av den å så ut med engang. kan hend noen som har vært å hentet personen som kjørte din E36.

Skrevet

Den der er lei. Blir nesten redd for bilen min som står utenfor her. Skulle låst den inn i garasje ja...

Hvordan blir dette med forsikringen? Får håpe det ikke blir noen problemer...

Skrevet

heeeelvette.. :-o fikk frysninger jeg nå, eiger av bilen jobber på tevodekk hvis ikke jeg tar feil??

var jeg som kjøpte samme felger som deg for en stund tilbake over påsken :)

kondolerer så mye. skal si i fra hvis jeg ser eller hører noe!

Skrevet

nei jeg jobber ikke på tevo men er der litt innemellom....... bilen sto i garagen hvor jeg bor.. er sånn felles garage annlegg her så de har jo hatt fritt å jobbe på :cry: håper forsikringen vil betale ut så jeg kan skaffe tilsvarende men er jo ikke sikkert de gjør d :( vet ikke om de går ut fra d bilen var verdt eller om de går ut fra liste pris pluss xtra utstyr. kan være litt varierende tror jeg. men skal kjempe med nebb å klo for å få tilnærmet d som den var verd. ønsker å få tilsvarende bil igjen men får c hva som skjer. så er det noen som har en e36 coupe tilsalgs forholdsvis billig så gjerne gi meg et hint :) helst fra 320 og oppover men er åpen for tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...