Gå til innhold

Grønning trenger noen tips

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg litt mer fylde til det originale anlegget i E36'en. Jeg gidder ikke å bruke altfor mange kroner og innsats på det, noe sånt som dette pakketilbudet fra Bilradiospes. er passe:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2116

Fra før ligger det signalkabler fra cd-spiller bak i bagasjen, og siden batteriet mitt også sitter der lurer jeg på om det trengs å dra noe mer? Trenger vel noe remotegreier for at forsterker skal skru seg av/på med tenninga? Da kan jeg kanskje bruke samme remote som går fra spiller til antenneforsterkeren på venstre side i bagasjen på noe vis?

Alle innspill tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakken ser bra ut den. Jeg har hatt JBL tidligere og var veldig fornøyd. Jeg hadde lagt til kondensatorer på de øvrige høytalerne for å ta bort den dype bassen som den nye subben vil ta seg av. Du kan også spille høyere uten forvrengning hvis du gjør det. Størrelsen på kondensatoren må du nesten høre med de i butikken om. Du bør nok også ha litt tykkelse på strømkabel til forsterkeren, hvis ikke så kan du resikere at den ikke får nok strøm på høye volum, og da "hakker" det.

Remote må du også ha, og den kan nok hentes fra antennen, eller kanskje d eksisterer noe adapter greier til e36 som gjør at du får en ekstern remote ut av anlegget. Det vet jeg egentlig ikke. Jeg skal også igang med utvidelse i min e39 touring, uten å bytte ut orginalspiller, men kanskje høytalerne i dører og tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...