thagen2 Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 lager en liten tråd om bmwen min. den har bla: største kjørecomp, ac, el vinduer, el takluke, el speil med mer. kjøpte den i januar i år. siden da har jeg tona alle rutene 35%, montert m3 diffusor bak, m3 gt splittere, bmw motorsport matter, green filter. er desverre litt småplukk i lakken, men har kjøpt nye dører så dette blir lakkert i nærmeste framtid så da blir den bra. de 2 første bildene er fra jeg akkuratt hadde kjøpt bilen. kommer flere bilder av interiør og motor og div i løpet av dagen. tar gjerne imot ris og ros på bilen. planer som skal gjennomføres: - m3 sideskjørt - m3 lister - nye felger - el m3 speil - eff anlegg - mulig mont av turbokitt - angleeyes kommer mer men det blir oppdatert her etterhvert med bilder når ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 her kommer et par nye bilder desverre bare mobilbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Var jo fin denne her. Men noen nye felger hadde ikke vært dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Nydelig bil med rett styling Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 pen bil! vet du hvor de motorsport mattene kommer i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 fin bil nye lister, felger, ei ny BAKPOTTE! så er du der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Var jo fin denne her. Men noen nye felger hadde ikke vært dumt. felger kommer når jeg får skattepenga regner med at det blir 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Nydelig bil med rett styling Velkommen til forumet takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 pen bil! vet du hvor de motorsport mattene kommer i fra? takker! mattene har jeg kjøpt på motortechnik.no ville ha noe annet enn m matter. alle har jo de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 fin bil nye lister, felger, ei ny BAKPOTTE! så er du der hehe takker! nye lister og eff anlegg kommer. felger kjøprer jeg når skattepengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ville også vurdert vanlige røde/hvite baklykter. Ikke noen fan av crstyal baklykter... Men blir jo bra med disse planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 har faktisk vurdert slike baklys selv. får se om pengene strekker til i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Fin bil dette:-) Ville kansje vurdert andre frontlys/glass og lakkert under fangeren der. Vurdert kansje noe fine felger også. De første bildene er de fra Vikersund og de andre fra østsiden, Brevik? Hadde du tidligere en strøken svart 320ia? Mener kansje sett deg noen ganger i gata. Får være med på et lokalt treff en dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Fin bil dette:-)Ville kansje vurdert andre frontlys/glass og lakkert under fangeren der. Vurdert kansje noe fine felger også. De første bildene er de fra Vikersund og de andre fra østsiden, Brevik? Hadde du tidligere en strøken svart 320ia? Mener kansje sett deg noen ganger i gata. Får være med på et lokalt treff en dag da. blir nok angleeyes etterhvert. stemmer det med bildene. jeg hadde en svart 320ia ja. var fin den. savner den bilen hender jeg er ute å kjører litt ja kunne vært morsomt å bli med på et treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå