seidlbmw Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Når jeg har litt fart på bilen, ca over 60km/h. Er det en slags rumling, tror muligens dette kommer fra venstre framhjul. Kan dette være hjullager eller noe slikt??
-Sammy Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Det kan det nok vær. Ta å jekk opp det hjulet og kjenn om det er noe slakke, bare ta tak og prøv å flytt på det. Er det det så er lageret gåent. Du kan også, med vinduet nede, kjøre i lav fart langs en vegg og sjekke om du hører noe gnisselyder.
seidlbmw Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Oki:) Tror bremsene min er slitt også, kan det komme rumling pga det også???
seidlbmw Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Forslag til hvilke bremsskiver som er bra? Tenkt på Black Diamond..
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 hmmm... det er vel strengt talt klossene som er viktigs men borra og slissa skiver gir jo et tøft utseende jeg har brembo slissa skiver, hjalp litt, men ikke SÅÅÅÅ mye
seidlbmw Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Tenkte på de ebc bremsklossene.. Grønne eller røde? Eller andre forslag? Bestiller fra GS.. Tilbud der for Black Diamond:)
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 aha... men da er det vel bare å kjøpe hmmm... vet ikek selv... er litt i tankeboksen jeg også... EBC Greenstuff Egnet for: Alle personbiler som ønsker mindre bremsestøv og/eller litt bedre bremseeffekt.HK (ca): 0-200 Bruksområde: Normal og sportslig kjøring. Redstuff ceramic sport-racing Egnet for: Alle personbiler/sportsbiler som primært ønsker bedre bremseeffekt.HK (ca): 200+ Bruksområde: Daglig kjøring eller til sportslig kjøring på veien. Yellowstuff Race Den Nye EBC yellowstuff er produsert som før med utgangspunkt i racing, men fordelen nå er at den "biter" fra kaldt, EBC Bluestuff Bluestuff er den EBC klossen som varer lengst, og er designet til tyngre biler for bruk på bane. Lang levetid og høy varmetoleranse gjør at klossen klarer 3-5 timers løp uten problemer.
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 det over er klosser... skiver tror jeg ikke er så mye forskjell på... nei tenkte orginale vs brembo
seidlbmw Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Skjønte det over var skiver:p Får se på saken og høre litt med kompisene:p Blir værtfall Black Diamond skiver, tøft utseende:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå