crom Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Heisann Bagasjelokket mitt låser ikke når jeg låser bilen med sentrallåsen (verken med alarm-fjernkontrollen eller nøkkel) Jeg har bare reservenøkkelen, så jeg får ikke prøvd å låse bagasjelokket manuellt for å se om resten av dørene låses hvis jeg låser bagasjelokket. Hva er mest sannsynelig ødelagt? Kun en kabel som har hoppet av? Hvor sitter driveren til låsen? Noen andre forslag?
Hyggmaister Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jeppsipeppsi, det ligger kabler bak til bagasjelokket på venstre sia (var e36?) der hvor den bøylen holdt jeg på å si er...Disse bøyes/knekkes jo frem og tilbake hver gang luka åpnes eller lukkes, så de vil slites med tida. Har samme problem selv, bare ikke tatt meg tid til å fikse det, litt risky kanskje
crom Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Takk for godt tips. Skal titte på kablene nå til helga
crom Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Jepp. Kabelbrudd på en kabel akkurat i knekken der i kabelstrømpa. To andre kabler også i dårlig forfatning. Men tok frem loddebolten og elektrikertape, så var ting kjapt i orden igjen. Nok en gang takk for et godt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå