Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå den siste tiden har MANGE her i Ålesund og omeng fått bilen sin stjelt. Ved noen tilfeller har de blitt funnet igjen oppbrent og totalt ødelagt. Ihvertfall to bimmers medlemmer har blitt utsatt for akkurat dette. Nå må noe skje!

Oppforder herved alle om å holde øyne og øre åpne. NOEN MÅ VITE NOE??? Disse svina må ikke gå fri!!!

Legge ved et par bilder, dette bør vekke like mye forbannelse og frustrasjon som hos meg (håpe det går bra at jeg låner bilder fra PAT///MPOWER)

632oen2or6nlby88198b.jpg

iblscf0ycoqr0ks1sb51.jpg

kopi_av_21072007212_188.jpg

17042008179.jpg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik diger rattlås i morgen, siden bilen står i Ålesund....

Fy faen, stjeler noen bilen min, for så å herje den og tenne på den skal jeg faen meg hunte dem!

Men i et så "lite" samfund må jo noen vite noe...

Skrevet

Skjønner ikke poenget... mange stjeler biler for å ribbe de og selge og tjene på det, men disse blir jo bare kjørt og satt fyr på.. Ikke at jeg skjønner de som gjør noen av delene, men er jo helt sykt...

Skrevet

Ser ikke noe logikk i disse tyveriene jeg heller. Det må jo være folk som har gått skikkelig fra hengslene mentalt.. Kan det settes i sammenheng med noen annen kriminell virksomhet som har blitt oppdaget eller meldt ifra i lokalområdet?

Er bilene som er stjålet utstyrt med såpass fancy alarmustyr etc at det må ha vært proffer?

Å plukke ut ECU/ evt bare kople den fra, lage seg hovedstrømsbryter (for oss med gamle biler iallefall), dra av coilhettta etc hemmer de fryktelig. Jeg ble fortalt at tyver maks bruker 2-3 minutter på en bil som står i offentlighet, tar det lenger tid gir de opp.. Så jo mer motgang jo bedre.

Er det noen som har ombygde biler med datasprut går iallefall bilen ingen steder hvis man tar med seg ECUn og gjør et par smarte innstillinger. Da må den fysisk bli tatt med av en annen bil.

Skrevet

Skjedde det samme med en kompis her om dagen. Bilen ble frastjålet og funnet igjen demontert og oppbrent. Er noe som går rundt om dagen.

bmw e36 325i :/

Skrevet

Det siste jeg har hørt fra ryktebørsen er at noen jenter fra Ålesund fant russebilen sin utbrent for noen dager siden. Og at en Bmw M5 har blitt stjelt fra Ålesund???? Om noen vet noe eller har bilder av bilene som er stjelt oppforder jeg til å legge opp bilder her!

Skrevet

åå..Blir så irretert!

Det er jo tragisk..er den tristeste standaren og finne igjen bilen sin i!

Enten er det noe kriminelt inni bilde di bruker bilene til først..Eller så er dette rein misunnelse fordi di aldri kan oppnå noe likt selv..

Vet ikke ka eg hadde gjort hadde eg funnet min bil i slik tilstand:(

Skrevet

Det er helt utrolig hva folk kan gjøre. Blir skikkelig forbanna her jeg sitter å leser, og ser bilder. Håper virkelig at folkene som har gjort dette blir tatt, og må stå til ansvar for det!!!

Skrevet

Hva faen i helvete er dette for noe drit? Herregud...Hvem er skrudde nok i hodet til å tennes av slikt da - verden består av syke folk!!! Sikkert noen miljøaktivister eller ett eller annet annet stygt!

Hadde jeg sett noe slikt....herregud...ville blitt stygt

Skrevet

offff.... er jævlig irriterende..... bynnte faen meg å grine snart når jeg så hva som var skjedd me gullet.... at folk er så jævlig at dem stjeler en bil som de ser er en småbarns familie bil er regel rett helt sykt. nettopp kjøpt ny å dyr stol til gutt ungen oxo. føkk ass sånne folk skulle det skjedd noe nasty med.... håper de brenner i helvette.. :evil:

Skrevet

Nå spekulerer jeg ... men jeg vil tro at dette er gjort av personer som har kjent til bilene/eierne, og som bare vil gjøre hærverk. Aldersgruppe 18-25 med bakgrunn fra Borgund-skolen ... :?:

Er det noen sammenheng mellom de to utbrente bilene? Kjenner eierne hverandre, bor de i samme området?

Håper politiet gjør en innsats for å finne de skyldige!

Skrevet

for og si det sånn så har jeg fått vite at politiet KANSJE har noen i kikkerten men de ville ikke si noe stort om det ennå... tror det bare er tilfeldig pga de hadde prøvd på en annen bil i garagen her først å det var en døll tante pose bil...

Skrevet

Ekstremt kjedelig det her..

Kjenner godt han som mista den første bilen sin, var jeg som sendte melding til han å spurte om det var hannes bil som var blitt stjelt og brent..

En stund senere fikk jeg telefon ifra personen, som var intetanende om situasjonen før jeg tipsa ham..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...