Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Slike tyver fortjener alle mulige versjoner av gammeldags tortur!!! Jeg får klump i halsen av å se de bildene.. :cry: Hvis de som stjeler bilene ikke gjør noe annet enn å rase rundt og deretter tenne på dem..ja hva er da vitsen? Jeg har ikke ett lite snev av forståelse for slikt..! Det er så respektløst som det går ant å få det..

Hadde noen gjort dette med min bil hadde jeg tørna helt!

Skrevet

Kjenner at jeg blir ikke veldig snill når jeg ser sånne ting som dette her. skulle få noen til og sette ut en bimmer som lokke mat og bare sittet og ventet på vakt( skift eller noe) for det virker som det er de samme personene.. jævla svin-.

Skrevet

Tror dere ikke dem har prøvd seg på M5 til to kompiser av meg!!!??? (pat////mpower og jml///mpower) Håper de skyldige blir tatt...faen i helvett......

Noen som melder seg frivillig til å bli med å ta de skyldige om de blir funnet/busta?

Send PM til meg..."pat///mpower" eller "jml///mpower"

Skrevet
Tror dere ikke dem har prøvd seg på M5 til to kompiser av meg!!!??? (pat////mpower og jml///mpower) Håper de skyldige blir tatt...faen i helvett......

Noen som melder seg frivillig til å bli med å ta de skyldige om de blir funnet/busta?

Send PM til meg..."pat///mpower" eller "jml///mpower"

Fy faen, hva gjor de med bilen? ødelagt mye?

Blir så sinnsykt iritert på sånne folk!! At noen skal stjele gullet for så å herje det sundt og brenne det er bare heilt utrulig.

Skrevet

som dere sikkert vet så er det min bil det ligger bilder av helt på begynnelsen... d som er så JÆVLIG er at de prøvde seg på¨m5`en nå inatt..... men de klarte ikke knekke den 8) så da skal vi kjøre den på treff imorgen og på søndag..... med en alldrig så liten hilsen i ruta på m5`en. til gutta som gjorde det.. kan ta meg f... på at de dukker opp på treffet for og se etter noe nytt..... :twisted:

Skrevet

har ingen uvenner som jeg vet om men bilen sto på en annen plass så de vet nok ikke at den var vår. de var vel litt mer amatør messige da.. prøvd å bende ut fører døra me kubein eller noe sånt.

Skrevet
har ingen uvenner som jeg vet om men bilen sto på en annen plass så de vet nok ikke at den var vår. de var vel litt mer amatør messige da.. prøvd å bende ut fører døra me kubein eller noe sånt.

Sykt og tragisk... Høres ut som lite gjennomtenkte og desperate folk! Sett seriøst ut en felle og legg deg på lur nå i helgen... Hadde jo vært en drøm å tatt disse folka på fersken.......

Skrevet

gutta som prøvde seg på m5`en er busta nå da :D men tror ikke det er samme gutta som tok den andre bilen (alle andre for den del) men håper bare de blir tatt.... HARDT Å JÆVLIG.......................................... :evil:

Skrevet
gutta som prøvde seg på m5`en er busta nå da :D men tror ikke det er samme gutta som tok den andre bilen (alle andre for den del) men håper bare de blir tatt.... HARDT Å JÆVLIG.......................................... :evil:

åh! varmer godt å høre at iallfall noen av de er tatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...