Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ca bilpris for en brukt e36, 320 eller med større motor? Hva er ca bilpris for en brukt e46, 320 eller med større motor? Kommer den til å forandre seg noe særlig viss jeg venter med kjøp til juni/juli?

:D

Skrevet

Kommer jo ann på karosseri, stand, interiør, utstyr, modell, km og alt det da. Og du finner nok ikke noe ubrukt e36, og ikke e46 heller regner jeg med ;) Så du burde fortelle litt mer hva du er på utkikk etter. Og følge med for eksempel på finn.no

Skrevet

Kommer an på om du skal ha coupe eller sedan. Km-stand på bilen du vil ha? Utstyr i den? Med utgangspunkt i coupe ligger vel en 320 på ca 60, 325 på 70-80, 323 80-90 og 328 på over 100. Sånn ca. Kommer jo an på stand bilen er i, km-stand og utstyr.

En E46 320 sedan kan du få for under 100tusen dersom du bare leter litt. Coupe kommer gjerne på 130 og oppover.

Prisene er ofte litt høye på våren i forhold til resten av året. Hvertfall min erfaring

BTW: Tore fra Tryggheim. Tidligere Calibra?

Skrevet

Tenkte mest på sedan faktisk, siden det er praktisk med mer enn to dører. Håper å få tak i en e46. Km-stand bør ikkje være altfor høy heller. Minimalt med rust er og ønskelig.:D

Det er nok en annen Tore frå Tryggheim dette faktisk;P Vet du hva mer enn Tore han het?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...