John H Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Har en 98' mod aprilia stående som absolutt skulle vært solgt eller byttet vekk. Den har ikke vært brukt siden den ble kjøpt for ca 1 år siden, kun startet og hatt småturer.. Km.stand er vel ca 44k km tror eg. Sykkelen er en Rossi Replica. Grei sykkel som bare tar plass i kjelleren, blir liksom for dumt å ha den stående.. Så da segles den eller byttes i båt som er veldi intressant, eller noen råe felger som noen vil bli kvitt..Eller en bmw Pris ved salg er 19000kr!!!
0ffe Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 inntresert i bytte i en E36 316? Skall på Eu 20 mai. Skall selvfølgelig få det gjort før eventuelt bytte. Inntresert?
John H Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Toppfarten har eg ikke peiling på, men går ikke så gærnt tror eg..sikkert noen som vet..mener det var en når eg gikk på yrkesskolen som hadde en som han hadde trimmet litt og mener han hadde en 18-190km/t på den?? Offe du har PM Er intressert
Bjarte87 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 170 sikkert. vist den er ublombert.. Trenger ikkje båtmotor da:-)? og ka felger er du på leit etter, til ka bil? Har ein del sett stående.. Har mista lappen så har ikkje mulighet og kjøre med bilene mine, og da blir det ein del felger stående... 17 og 18":-) Har veldig lyst på ein sån sykkel til og fra jobb:-) Mvh Bjarte Bjarte_furia@hotmail.com
0ffe Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 haha, får både bil og 18" Med meg for den sykkelen med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå