Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etterhvert som jeg har hatt bilen min, begynt å irritere meg mer og mer over diverse ulyder i kupeèn på bilen min! Så lurte på om det er noen her som har/har hatt samme problem, som har noe tips om hva en kan gjøre for å få det bedre?

Ting jeg irriterer meg over:

-Setene knirker

-Noe som rister i midtkonsollen

-Dørtrekk som rister/skrangler

-Piper noen ganger litt når jeg ratter til venstre

-Hattehylle som rister

Det er som regel når jeg kjører i fartshumper, og veier med litt humpler i. Men sykt irriterende å høre alle disse ulydene.

Noen som har vært borti det? :)

Skrevet

Et vanlig problem på E36 med en del ulyder, særlig blant de tidligere modellene. Ble forbedret en del på de senere

Dørtrekkene kan man bytte klips på, og man kan få klips med noe gummi på slik at de ikke skal lage så mye bråk. Står hattehylla skikkelig på plass, eller har du kanskje solgardin som kan lage litt lyd?

Skrevet

Min er 94 modell, så den er det sikkert ikke utbedret på, høres det ut som. Hattehylla er så på plass som jeg får den. Men tenkte å prøve å legge noe skumgummi eller noe under den. Holde den i press. Er rullegardin ja, men har ikke noe fester i taket til den. Men vil ikke tro det er den som lager så mye lyd. Høres ut som om det er hattehylla som hopper litt. Skal bytte klips i dørtrekkene, og ta på noe sikaflex eller noe, få de til å sitte skikkelig i dørtrekkene. Så kanskje de sitter bedre også etterpå! :) Lurer bare på hva det kan være som skrangler så i midtkonsollen. Om det er noe som er løst, eller knikker mot hverandre eller hva. Hadde jeg vist helt hvor det var, hadde det jo vært greit. Så tenkte om noen andre hadde samme problem, å viste det! :)

Skrevet

lim igjen hele bilen med tech 7!

eller kjøp sånn tettnigsmasse som blir hard skum og fyll på! :-) det bør nok hjelpe... kanksje hive ut dama, så slipper du lyder derfra ;-)

Skrevet

angående det med rattet så hadde eg pipe/gnisselyder på forige bilen min.

tok av rattet og la et tynt lag med kopperpasta på kontaktflatene på baksiden.

men merker det er ulyder i min og, spesielt fra fothviler og gasspedal:(

Skrevet

jeg har fått noen lyder i midtkonsolen nå men det viste seg og være et feste til potta som hadde løsna så da rister/bråker den litt og får lyden i midtkonsolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...