jewrgen Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 BILEN MIN BLE STJELT FRA VERKSTEDET NATT TIL IDAG 05.05 OG BLE OPPSERVERT KJØRENDE MOT BERGEN I CA 04.30 TIDA. OM NOEN HAR SETT BILEN MIN NOEN PLASS I BERGENSOMRÅDET ELLER ANDRE PLASSER. ELLER HAR TIPS SOM KAN HJEPE MEG OG FINNE DEN SÅ KAN DERE SENDE MEG EN PM.. Bilen har: -Sort m-tech skinn -Spessiel lakk -m-tech styling -grenrør -effektanlegg -chip -senket 60/60 (godkjennt hos biltilsynet) -sperre -dvd og stereo -nye dekk på 17" -shortshift Bilen er veldig fin og se på, og en av de peneste e30 jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Nydelig bil Men du har ikke mtech-1 sideskjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Takk skal du ha. er veldig fornøyd me bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Den bilen har eg sett før. Kor kjøpt den? Den var meget tøff da eg såg den. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 fin bil jørgen, regne me du kommer nord te sommer me den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 tøff grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Kjempefin førstebimmer Få flikket litt rust og greier, så har du en headturner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Oi! 160/140-senk. Hehe, fet E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Tøff bil ja;) Grattis med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Pen bil! Men er du sikker på at denne er chipet? Chip til b23 tror jeg du skal slite med å få laget;) Sitter annen motor i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 fin bil jørgen, regne me du kommer nord te sommer me den;) Takk skal du ha.. jada, kommer nordover me den eg;) sa da får vi se om eg må ha et anna senkesett på han, før kan bli litt lavt på veian heime:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Den bilen har eg sett før.Kor kjøpt den? Den var meget tøff da eg såg den. Gratulerer Va å henta den i Surnadal utenfor Molde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Uff, det er kjedelig at den har blitt stjelt.. Håper du finner den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 jada, håper selvsagt på at den kommer til rette.. men frykter den er ribbet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå