Bimmerlars Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Hvis du bruker to skrutvinger og dytter ut gammel foringa med den nye så er saken biff, med forbehold om att foringa ikke sitter for godt Bruker ikke opp gammel olje, vi snakker kansje ett par hundre kr for ny og det må man ta seg råd til når sånne operasjoner blir gjort Spørs om han heldte på olja si for tre dager siden det da. Om han har hatt på castrol 75/140 diffbrems olje som koster 500,- literen og den er et par dager gammel er det bare tull å kaste den.
AndersM Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Lurer selv på å bytte foring i diffen, er det mye hokkus pokkus? Må man av med diffen? Tenkte på å sette powerflex hvis de er lettere å sette på?
ehrnst Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 lokket "må" hvertfall av, og om du bare tar av lokket så må du bytte olje. Jeg hadde hele diffen ute så da må man jo ikke bytte olja. Når jeg skulle sette inn den nye foringa satte jeg lokket i en skrustikke og presset foringen inn. Gamle foringen slo jeg ut gummien fra stålringen og kuttet denne med baufil etterpå. Dette var da selvfølgelig etter at jeg hadde tatt knekken på lokket (ringen rundt foringen) etter forsøk på å slå dritten inn
Steven Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Hvis du hiver foringen i fryseren noen timer og varmer opp ringen på lokket som foringen skal inn i så vil den gli lettere inn. Da må lokket selfølgelig tas av. Men er det noen som vet om det er mulig å få ut foringen uten å ødelegge den? Jeg klarte å sette den i feil vei serdu
opasb Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 kjøp diff olje på felleskjøp :DD den er for sperra akslinger osv... funker fint og er billig
Dirty Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 på e36 nytter det nå iallefall ikke å ta av lokket? men har byttet denne på min , brant den gamle ut med skjærebrenner og dunket fint og pyntlig inn den gamle. jeg gjorde som poppi sa. lett og enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå