miccy Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hei! Jeg kjører for tiden en BMW 520i 1997 modell, og jeg ønsker så gjerne en sub i bilen.. mn jeg har et lite problem, å det er at jeg har orginal BMW buisness cd spiller. Og bak på den er d ikke phono utgang/signal til forsterker/sub, å jeg har snakket med folk her på bimmers og de sa det gikk an å skaffe seg en slags boks som du kunne koble på bak spilleren eller å koble på bak/hatte høgtalerene, slik at jeg får signal til forsterkeren/suben. Og mitt spørsmål til dere er hvor skaffer jeg en sånn? Tusen takk for hjelp å svar.. Gjerne et råd eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 www.bilradiospes.no/prodliste.php?kid=16&ukid=86 Her har du 3 forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Alle bilstereosjapper har slike. Mener tilogmed biltema selger slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miccy Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 OI ok, ja det skal jeg sjekke ut:P TUSEN TAKK:D meget vennelig av dere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå