cypher Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Ønsker å kjøpe et koffertlokk (bagasjelokk) til e36 sedan. Helst rustfritt, evt veldig lite rust.
cypher Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Skal sjekke dem jeg har jeg Fine greier
NiFtY Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 mulig jeg har ett uten rust, er litt ripete, og har en liten "oppoverbulk". kan sjekke om det er interresant.
cypher Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 mulig jeg har ett uten rust, er litt ripete, og har en liten "oppoverbulk". kan sjekke om det er interresant. Skal opplakkers så, kan vere interessant.
NiFtY Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Har ett lokk liggende, litt ripete og en bitteliten oppoverbulk, men er rustfritt såvidt jeg kan se er sprukket litt der låsen skrues fast, men 2 punkt sveis fixer det har vært byttet lås på, og mener det hadde fått seg en liten trøkk på innsiden der låsen skrues fast.Dog ikke noe som sees fra utsiden Selges uten lister/skiltlys/lås/osv, da jeg trenger dette selv. Kom med bud
cypher Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Er vel egentlig bare ute etter et uten bulker osv, dessverre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå