Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det tid å minne alle som har litt orm i magen, når en hører bane nevnt. i august hvert år er det en del nordmenn som valfarter til den mest kjente/fryktede banen i verden, for en kjøreopplevelse utenom det vanlige. I år er det enda noen plasser fri Påmelding så her er det barer og melde seg på.

Hvis noen har noen spørsmål kan de sende de til M3CSL(at)Nürburgring.no så skal jeg gjøre det jeg kan for å hjlpe dere.

Jeg håper det i år også kommer en god del nordmenn, slik at vi enda kan vise vi er noen de kan vente seg kamp fra.

Ellers er det ikke bare de tre dagene på kurset som er bra, det sosialet utenom er også en meget viktig faktor at mange kommer tilbake år etter år.

Kurs side

IGJEN MELD DERE PÅ DETTE FANTASISKE KURSET OG LÆR DENNE FANTASISKE BANEN OG KJENNE.

Og her er noen billeder fra ifjor

orjy2k8z7n1i9zpx2nhf.jpg

r2h354i37x6d7wokwyi8.jpg

ljspz4xq72gkf3vsej85.jpg

Skrevet

Kan absolutt anbefale dette kurset, og man trenger ikke å ha masse erfaring for å være deltager på dette kurset. Man får masse gode instrukser av gode instruktører (les: gamle racingsjåfører). Og som Thorleif nevner, så er det også ett sosialt treff med masse god mat og drikke på kveldene.. :wink:

Skrevet

Hadde vært fantastisk morsomt å dra dit, men blir nok litt dyrt. Kommer vel fort på 20tusen dette med tanke på prisen på kurset, dekk, opphold osv...

Skrevet

Blir nok fort 20`ja. Brukte vel nærmere 25` når jeg var der i -06, men da var det med bytting av clutch og noen modellbiler.. :wink: Det er vel snakk om prioriteringer..

Skrevet

Er selvfølgelig det, men som student har man ikke plutselig 20tusen hehe Dessuten burde jeg nok heller bruke de pengene på å få bilen 100% :wink:

• 1 year later...
Skrevet

Da får jeg vel komme med en oppfordring i år igjen, om at det skal være et meget bra kjørekurs på Nürburgring igjen i august.

http://www.fahrerlehrgang.info/englisch_version.html

Jeg håper det er noen her inne som kan ha interesse av og lære denne banen itillegg til å lære og bli en bedre sjåfør.

Vi blir igjen en stor kontigent fra Norge, så jeg regner ed at det vil bli minst 3 grupper med nordmenn iår, og siden det ikke blir evaluering, men mye frikjøring. (10 timer på tirsdagen på norsløyfen, og 3 timer på GP banen på onsdag)

Så det er bare og melde seg på et fantasisk kurs i Eifel denne hødsten.

Vel møtt.

Thorleif Nilsen

Skrevet
bu hu hu hu huu....... :cry:

dette var liksom ferien min....

Hmm.. du har bil som passer på banen, men ikke lappen. Jeg har lappen, men ikke bil som passer på banen. Dette høres ut som en perfect match.. :lol:

Skrevet

E46 M3 med kompressor er kanskje ikke det mest ideèlle å kjøre første gang man er der. Jeg er i samme situasjon som Gunnar, og har litt erfaring. Hint hint... :wink:

Skrevet
E46 M3 med kompressor er kanskje ikke det mest ideèlle å kjøre første gang man er der. Jeg er i samme situasjon som Gunnar, og har litt erfaring. Hint hint... :wink:

hehe.. nei, jeg hadde tatt det rolig.

:)

hint hint, ja.. hehe... dere får gi meg en adresse jeg skal poste nøklene, så får dere sloss om den.

bilen setter nok forresten mer pris på det, enn å stå inne i kjedelig garasje.

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...