Riefarn Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 E30`en ble noe rar etter vinteren. Den har ikke servo. Når jeg nå svinger med bilen, dette spesielt når jeg legger helt om blir styringen som dette etterhvert som jeg snurrer rattet: Tung-lett-tung-lett-tung osv... Er ikke samme motstand i rattet hele veien.. Hva er galt?
Bimmerlars Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Sjekk reima som går til servopumpa for slakk/slitasje. Sjekk oljenivå på servoolja. Er det borte noe har du en lekkasje. Si fra hva du finner ut
Riefarn Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Som tidligere nevnt har ikke bilen servo
Dirty Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 bytte den. bytta den på min igår. da den røk rett av. ja farlig vis jeg hadde kjørt i en sving. heldigvis røk den i garasjen når jeg holdt på med servoen
Klinz Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Kan prøve me og smøre den først og sjå om de blir bedre.. viss de blir de er jo feilkilden der. Men kan og demontere og da kjenner du de godt om de er der feilen ligger eller ikke
Riefarn Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 lyst til å finne bildet av den aktuelle delen? Har aldri skrudd noe på styring før...
destroyy Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Følg rattstammen i motorrommet, så er det den nederste delen der. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11418.gif Ett av ledda på del nummer 11 er det som garantert er ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå