vetu03 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Hei... Når jeg staret bilen får noen dager siden så ville plutselig ikke grøftelysene mine skru seg på. De har fungert i hele vinter mens bilen har stått men nå ville de ikke virke... Sitter xenon pærer å sånt i de, men har prøvd å bytte tilbake til de orginale lyktene uten noen forskjell... Noen som hvet hva det kan være som har skjedd? Har sjekket sikringene, men de virker fine, og når jeg trykker inn bryteren til lysene hører jeg det klikker i motorrommet. Mvh Vegard
vetu03 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Maybe... Skal få lånt ett senere og sjekka.
BreitBau Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Hmm.. du hører det klikker ja.. Jeg hører ikke at det klikker inni motorrommet når jeg skrur på mine.. Men godt mulig du har ettermontert.. Har du prøvd å kjørt strøm på ballastene...
lurzrn Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Hei... Når jeg staret bilen får noen dager siden så ville plutselig ikke grøftelysene mine skru seg på. De har fungert i hele vinter mens bilen har stått men nå ville de ikke virke... Sitter xenon pærer å sånt i de, men har prøvd å bytte tilbake til de orginale lyktene uten noen forskjell... Noen som hvet hva det kan være som har skjedd? Har sjekket sikringene, men de virker fine, og når jeg trykker inn bryteren til lysene hører jeg det klikker i motorrommet. Mvh Vegard Jeg ville sjekket om det var en jordingsledning som er løs.
vetu03 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Tror ikke de er ettermontert egentlig... Men skal prøve med et nytt relee i morgen og å koble strøm direkte på ballastene... Men er nok ikke balastene som er ødelagt... For koblet på de orginale lyktene direkte på pluggen og de lyste heller ikke.. Men får se. Jordingsledning til hva og hvor da?
vetu03 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Hmm, drevet på med grøftelysene i noen timer i dag.. Men finner ikke ut så mye.. Tror faktisk også de er ettermontert, men er ikke sikker.. Er jo strøm på bryteren fordi lyset i innstrumentet tenner, og når jeg trykker inn bryteren kommer det et klikk i motorrommet.. men er ikke noe strøm ut på stikken til lampene. Sikringene er ok, hvilket relee er til grøftelysene og hvis det er ettermontert ossen er det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå