Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Når jeg staret bilen får noen dager siden så ville plutselig ikke grøftelysene mine skru seg på. De har fungert i hele vinter mens bilen har stått men nå ville de ikke virke... Sitter xenon pærer å sånt i de, men har prøvd å bytte tilbake til de orginale lyktene uten noen forskjell... Noen som hvet hva det kan være som har skjedd? Har sjekket sikringene, men de virker fine, og når jeg trykker inn bryteren til lysene hører jeg det klikker i motorrommet.

Mvh Vegard

Skrevet

Hmm.. du hører det klikker ja.. Jeg hører ikke at det klikker inni motorrommet når jeg skrur på mine.. Men godt mulig du har ettermontert..

Har du prøvd å kjørt strøm på ballastene...

Skrevet
Hei...

Når jeg staret bilen får noen dager siden så ville plutselig ikke grøftelysene mine skru seg på. De har fungert i hele vinter mens bilen har stått men nå ville de ikke virke... Sitter xenon pærer å sånt i de, men har prøvd å bytte tilbake til de orginale lyktene uten noen forskjell... Noen som hvet hva det kan være som har skjedd? Har sjekket sikringene, men de virker fine, og når jeg trykker inn bryteren til lysene hører jeg det klikker i motorrommet.

Mvh Vegard

Jeg ville sjekket om det var en jordingsledning som er løs.

Skrevet

Tror ikke de er ettermontert egentlig... Men skal prøve med et nytt relee i morgen og å koble strøm direkte på ballastene... Men er nok ikke balastene som er ødelagt... For koblet på de orginale lyktene direkte på pluggen og de lyste heller ikke.. Men får se.

Jordingsledning til hva og hvor da?

Skrevet

Hmm, drevet på med grøftelysene i noen timer i dag.. Men finner ikke ut så mye.. Tror faktisk også de er ettermontert, men er ikke sikker.. Er jo strøm på bryteren fordi lyset i innstrumentet tenner, og når jeg trykker inn bryteren kommer det et klikk i motorrommet.. men er ikke noe strøm ut på stikken til lampene. Sikringene er ok, hvilket relee er til grøftelysene og hvis det er ettermontert ossen er det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...