-Lasse- Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Halloen... Jeg har hatt denne siden januar, men har ennå ikke fått rotet meg til å ta noen bilder og lage en tråd. Har nå litt dautid på jobben så tenkte jeg skulle skrive ned noen ord.. Titansølv metallic E46 323cia cab 2001 modell. Norsk bil med én tidligere eier. Gått ca 160 000km. Som ny ble den levert med: - elektrisk lyst skinn - xenon - regnsensor - treinteriør - business radio/cd - hardtop - multifunksjonsratt - alarm - helautomatisk softtop - cc - varmeseter - lyktespylere - automatisk klima - skipose Her er noen av tingene jeg har gjort siden jeg fikk den i januar: - skiftet ut hele interiøret (m-sport seter, dørsider, lister, acs girskifter) - h&r fjærer - 19" rial daytona race - k&n filter - m-sport ratt Ting som er kjøpt inn: - kerscher front - hartge sideskjørt - m-sport bakfanger - baklukeleppe - acs pedalsett - eksoshaler Ting som er planlagt når lommeboka strekker til: - led baklykter - m3 speil - angel eyes - eksos - coilovers Hva synes dere? Forslag til endringer? Andre ting jeg burde tenke på? Skal legge inn flere bilder når jeg har fått på mer stæsj Mvh Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 nnaaijs! Gleder meg til flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Takk takk Her ser dere hvordan bilen så ut innvendig før jeg byttet interiør: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 nice;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Oi, denne var flott! Og må si du gjorde det rette ved å bytte interiør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Ja det ble jo MYE penere ved å bytte ut interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Takker! Skal levere utvendig styling til lakkering nå i helga.. Gleder meg som en liten unge til å få det på! Et bilde til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Felgene ble jeg meget fonøyd med. Det måtte valses endel bak for å få plass, samt bruke et smalt dekk med en litt avrundet vegg. Resultatet ble sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Fin cab du har! Gromt det nå om dagen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Joa.. Var ute og luftet den et par turer uten tak i sist uke. Det er en skikkelig digg følelse ja - anbefales Jeg har alltid hatt lyst på cab så jeg bestemte meg for å handle før det baller på seg med unger og komplett familieliv.. Man vet aldri når kjøp av familietralle tvinger seg frem Nå regner det jo som f her og det ser ut til å fortsette en stund i følge varselet, så da får den nok pent stå og vente i garasjen til sola titter frem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hehe, ja.. Skal ha meg e46 cab en dag jeg og, men blir ikke før om et par år, må ha litt glede av den som snart kommer først Cab er uten tvil noe av det grommeste man kjører om sommeren! Mulig og spør hvor i Hedmark du er ifra, eller er det en grunn til at du ikke har skrevet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ja, det er en kongebil om sommeren! Det er heller ikke noe problem å kjøre med disse bilene i snøvær.. Hardtop er fine greier da vettu Tok den noen turer i vinter og ble overrasket over hvor komfortabel den egentlig er.. Jeg er fra Flisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Så det er ikke bare sommersbilen din nei Et pent eksemplar du har hvertfall! Fulgte det med hardtop med bilen eller har du kjøpt selv? Og vet du sånn ca pris? Er det bare meg, eller er dekket bra strekt på det siste bildet du posta? Ser sånn ut hvertfall:D Hehe, okay Såvidt vært der, gikk på skole på våler for noen år tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jo, jeg vil kalle det sommerbilen. Tar den bare ut når det er nødvendig. Til hverdags kjører jeg og samboern en smårusten 3'er golf til jobb.. hehe Det fulgte med hardtop, ja. Jeg tror de ligger et sted mellom 15 - 25 000, avhengig om du kjøper ny eller brukt. Det er faktisk en som skal selge en her på forumet for 16 lapper. Samme farge som min.. Hadde jeg ikke hatt en fra før så hadde jeg nok vurdert å kjøpe denne. Hehe, ja det er brukbar strekk i dekket. 245/35-19 på 10" bred felg Våler ja.. Regner med du skal dit på gatebil i slutten av mai? Er bilen ferdig til da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå