StianA Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 heisann har noen deler til e36 som jeg tenkte jeg skulle gi bort ellers går det i søppla, det jeg har er en grill med lyktespylere mauritsius blå, med bulker. har også en ski pose og den plata som skal sitte rundt ski poen. ellers har jeg en hatthylle med orginal rull gardin selges for en hundrings har også org baklykter til sedan som jeg kan selge for noen hundringser å ja bilder, tja de kommer dersom det trengs;) venligst kom og hent de, jeg bor i kragerø. kan sende men da skal jeg ha $ litt for det ellers ha en flott dag. mvh stian
iNthe Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 byr 120 inkl frakt for hattehylla med org rullegardin.. send PM om det blir aktuelt
marararius Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Byr 150 kroner for hattehylle med rullegardin, om rullegardina er felt ned i hattehylla lissom? Bilde? Kan komme å hente
StianA Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 ja rullgardinen er felt ned i hatte hylla ja. mulig det er en liten strekk i papen men det kan repareres. den er grå foresten mens gardinen er sort. 150 solgt! til marararius hvis han er int
marararius Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ja, det er jeg. Er det veldig lys grå, eller mørk? Kunne hentet den til fredag kanskje?
StianA Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Ja, det er jeg. Er det veldig lys grå, eller mørk? Kunne hentet den til fredag kanskje? den er lys, vi tar det på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå