Gjest Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 meget bra stand. diffen er av "store" typen. olje ble byttet i fjor sommer. 3,64 utveksling. 4500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 fortsatt til salgs da den var 3 kg for tung til å sendes med posten og det ble for langt for kjøper å hente den. oljen er nå tappet og diffen må altså hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 ta av lokket bakpå diffen.. send den i to smartpost pakker så går d bra.. fikk min tilsendt slik.. totalt 240kr frakt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 ta av lokket bakpå diffen.. send den i to smartpost pakker så går d bra.. fikk min tilsendt slik.. totalt 240kr frakt:D hmmm..veier baklokket over 3 kg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 jeg fikk tilsendt en dif, type stor med brems... uten lokket veiet diffen 36 kg.. er vel 40 som er grensen.. og da gikk det bra iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 grensen er desverre 35 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 bare å betale mer det, så kan man sende over 35/36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 spurte de om det var mulig å betale noe vekttillegg, men fikk nei til svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 har sendt flere store differ. splitter bare den største smartpost kartongen og teiper den skikkelig. har aldrig hatt problemer med det. så det skal gå supert og sende denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Er veldigt intr, vist du har mulighet til å få den sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 skal undersøke med posten om det er mulig å sende den som smartpost. men da får i så fall han jeg først solgte den til førsterett hvis han fortsatt er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Mange som er interessert, men alle bor desverre litt for langt unna.. posten nekter å sende over 35 kg uansett hvordan jeg gjør det(inkludert smartpost), så jeg gidder ikke mase mer på de. Hvis noen gidder å hente den, så går den til førstemann som dukker opp med gryn, ellers bare beholder jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå