Bmwgutten Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Har fått rieger kitet. Hvordan monterer man gitteret i front/bakfanger? Kan jeg gjøre det selv eller de på lakkverkstedet? Kan jeg montere frontfangeren selv? Er det noe som må gjørest?
lurzrn Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Har fått rieger kitet. Hvordan monterer man gitteret i front/bakfanger?Kan jeg gjøre det selv eller de på lakkverkstedet? Kan jeg montere frontfangeren selv? Er det noe som må gjørest? Hei lim det med 2 komponent rutelim,det sitter mer en nok:-)
Bmwgutten Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Prøvde å sette på rieger bakleppa og den passet ikke helt pga eksosen var i veien... Prøvde å presse eksosen litt mot høyre men gikk ikke. Må jeg kjøpe nytt eksos? Noen forslag?
Nøstbakken Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Prøvde å sette på rieger bakleppa og den passet ikke helt pga eksosen var i veien...Prøvde å presse eksosen litt mot høyre men gikk ikke. Må jeg kjøpe nytt eksos? Noen forslag? Må berre modifisere litt. sjær ut eit litte stykk med ein veldig fine sag , foreksempel...
Bmwgutten Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Jeg og min far hadde en diskusjon idag om hvem som skal montere. Vi eller de på lakkverkstedet. Hva er greiest? Er det vanskelig å montere frontfangeren og sideskjørtene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå