Turbotommy Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Har fyra igang bilen min nå for første gang etter turbo konvertering. Ved første oppstart gnista det noe jævli ved fuelrailen et sted så jeg stoppa bilen igjenn. Da jeg skulle starte igjenn fuska bilen bare og stoppa bare med en gang. Etter noen start og stopp starta bilen og gikk som en klokke, Men når jeg skulle ta i gass spjelle så fikk jeg noe jævlig støt!! Hva kan det komme av?
Hoem Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Hørtes ut som noe feil med coil ja, siden du fikk et jævlig støt.. Jævlige støt får du ikke på en bil om det ikke har noe med coilen å gjøre(sett bort ifra at du har noe trafoer /invertere osv da)... Motstanden til et menneske isolerer til 50V, derfor man kan koble opp 12V anlegg på hytta osv. selv..
Turbotommy Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Er det mulig å måle på noe vis hvilken coil som er ødelakt? Kan de bli overslag hvis man har feil plugger? Kjøpte noen plugger på Mekonomen med høyerer varmeverdi. Di var litt kortere enn orginalpluggene
NiFtY Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 foran motoren sett fra fuelrailen min, i den avlange boksen der det elektriske ledningsnettet til dysene ligger, kom det en liten svart ledning som skal til jord på blokken. Uten denne koblet til jord (hang bare løst) , gnistret det også noe jævlig, og jeg fikk meg en karamell.
Turbotommy Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Var faktisk den ledningen som ikke hadde god nok jord! Lagde en extra jordledning til den så nå har jeg ikke fått noe mere støt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå