MKE28 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Lufter interessen for om noen trenger en jordebil, leketøy, rallycross, prosjekt.... you name it Ellers blir det høgger`n neste. Dette er et prosjekt jeg startet på, men som har stoppet opp pga for mye rust i karosseriet. Er rust i gulvet, torpedovegg, noe i hjulbuer og smårust generelt rundt om. Sitter en 2,5 L 150 HK i den. Tikker ikke og går som en klokke Ifølge forrige eier så bruker den noe olje. Har ikke kjørt den noe særlig selv, men regner med at den bør overhales da km.stand er 349.000. (speedometer virker ikke, så har nok gått noe lenger....) Dette er egentlig kun et karosseri med understell, motor og gir, da resten er demontert og ikke til salgs Har skiltene, men skulle vært på EU september 2007. Selges UTEN felgene!!!!!! Bud over vrakpant. Bilen står i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 hva skal du ha for den da? kan man starte opp å kjøre med denne? bare å montere lamper osv så kan man bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Er noen som har vært interessert i bare motor og girkasse, så jeg står litt på vippen til å selge separate deler. Og siden bare karosseriet er verdt vrakpanten, så må jeg nok ha 3K for å selge det samlet. Hvis ikke så tar jeg ut det siste som er verdt å ta vare på og skroter resten Alt av lys, instrumentpanel, interiør og det meste av dashbordet er fjernet, så er en stor jobb å få den på veien igjen. Hvis ikke den som kjøper bilen har alt liggende, da.... Den egner seg nok mest til en jordebil el. lign utenfor veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 hvor mye rust og hvor? den så jo grei ut på bildene da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 men pris på radiatoren da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hehe, er du storforbruker av radiatorer eller har du ikke fått tak i en ennå? Kom med et bud, så skal jeg vurdere det Er 2 rusthull i gulvet, bak stolene der det skal sitte 2 lokk. De har rusta vekk. Halve torpedoveggen er rusten, samme med hjulbrønnen bak. Litt småkjeks i bagasjerommet også. Ellers er det litt brunt her og der.... Har en M30B35 på vei, så trenger et rustfritt karosseri. Ga opp å bygge opp denne, da jeg ikke kan sveise selv og prisen for å få noen til å gjøre det blir alt for høy. Derfor er det meste demontert og skal brukes på nytt prosjekt. Har du noe snacks til E28, så kan vi alltids bli enig om ett eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Bytte motoren i noen originale 15" BMW felger? Hehe, lov å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Bytte motoren i noen originale 15" BMW felger? Hehe, lov å prøve. Hehe, lov å prøve. Nei, hadde håpet på LITT mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 har ikke fått tak i noe radiator ennå jeg gitt.. 500'? har vell egentlig ikke så mye til overs nå.. har en bakfanger til m535i.. også har jeg girkasse med følere. samt en m535i motor... som du kan få billig.. helt strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Har akkurat kjøpt en 535-motor med girkasse Skal ta å sjekke ut radiatoren, så kan vi kanskje ha en deal der. Men, får ikke sett på den før på mandag eller tirsdag.... Hvordan er bakfangeren? Kan være av interesse Hva skal du evnt ha for den? Eller så kan vi jo bytte bil mot motor og girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 hehe.. hvor står denne bilen henne da? er det skilter på den nå? trenger mere en bil å kjøre med enn en motor til overs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Den står i Bærum. Har skiltene, men som sagt så er den ribbet for lys og det meste. Ikke noe særlig å kjøre med sånn som den står nå Og så er det avskiltningsbegjæring på den. Ikke vært på EU og tror det mangler veiavgift på den også.... Jeg har ikke betalt årsavgift og det tror jeg ikke han jeg kjøpte den av hadde gjort for dette året, heller. Bilen hadde stått fra september 2007 når jeg kjøpte den (feb. 08). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 hmm.. kan jeg få skilt nr på bilen da? på pm om du vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg