Skimmy Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Holder på med en Bmw E30, er en 87modell, som jeg har søtte i en b25, med nytype ledningsnett. problemet er at den starter ikke. Dysene åpner ikke, bensinpompa starter ikke, den tenner ikke, er strøm fram til coilen, men ikke ut av den, har prøvd å bytte hjerne, ledningsnett, har aldri rørt nytype ledningsnett før, så veit ikke kor alle kablan ska henne, framme atme batteriet er det noen brune kabler, hvor skal di? på +? når jeg kobler di på pluss slås høyre framlys seg på, uten at tenninga står på skjønner ikke en dritt nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Ensfarget brun = jording Men kan noen bekrefte at dette er rett på bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 men det som jeg synest er så synnsykt rart er at det er 6.8 volt på di brune kablene:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå