MpA Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 visst det ikkje er NR 1 så prøv og bytt alle 6, eller 1 og 1..
conan Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 men det er bare 1 coil på min, er en m20b25 motor
MpA Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 men prøv den enne da... tenkte ikkje over at det var 1, sorry, men tipper på den enda jeg, kjenner du noen som har make bil eller har en liggende er det bare til og prøve.
LodeRunner Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Kompis hadde samme problemet på samme motor, da var det en liten lekkasje i bensin slangen som var årsaken. Vil tro det har med bensin tilførselen å gjøre. Han byttet også pluggledninger, bensinfilter og plugger før han fant årsaken.
conan Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Da er coilen oxo byttet og stadig samme drittproblem på nazibrakka
conan Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Nei, er ikke den heller. Funker helt greit frem til pedalen er helt inne eller gir brått gass, trør fjøla i bunn. Kan det være reima som er en tann feil? Skjedde etter at toppen ble byttet...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 vist reima er en tann feil burde jo bilen gå opp på turtall berre veldi treig? Også ettertenning?
MpA Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 huffa, føler med deg, faen dritt og ikkje vite hva det er for noe. skal gi deg en lyd så fort jeg kommer på noe mer, men som sakt, bensinslangen ja, mister trykk>? .. rart asså...
en325ic Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 sjekk bensin tilførsel: Mål bensin trykk. Sjekk falskluft: spray me startgass sjekk gass spjeld: er det defekt? har vært borti det! og gassspjeldbryter prøv en annen Ecu! den kan kødde! Tru mæ.. kan være fukt irr på stikk på print inni. eller rett og slett feil på ecuen. lån en ecu fra en kumpis eller nåkka å prøv dette først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå