hmyraune Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Har kjøpt meg nye felger (det trengtes!), og endte opp på M5 felger 17". Men så skulle jeg montere de og støtte på et problem. Fant ut at skruene jeg hadde brukt på de gamle felgene var for lange, slik at tuppen på boltene skrapte på baksiden når hjulet ble dreid rundt. Hvor er det lettest å få tak i nye bolter, bensinstasjonen, eller må man gå via GS/andre? Og en ting til, hvordan er det med forskjellige materialer i boltene, ettersom det er aluminiumsfelger? Bør unngå bolter som korroderer bort felgene. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Ellers kan du bare kutte ned boltene til riktig lengde. Skru på en mutter som passer og sag over, etterpå skrur du av mutteren og gjengene er fine igjen. Skru litt frem og tilbake over kuttet og voila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Går fint som conan seier. Men pass også på at konen passar til felgane... Ang. korrosjon er det nok ikkje så mykje å gjere med det...boltane er nok stort sett av samme stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Har 20 stykk korte bolter til overs , kor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Går nok bra, har slipt de ned nå, funket knall! Var BMW felger både nye og gamle, så konen passet utmerket Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå