Buddy Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 fikk lyst å legge ut bilder av min bil m3 styling er underveis ,fullpakke :D er det vanskelig å montere ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Sideskjørt er det bare å borre hull til med en borresjablong, sett på klips og trykk på plass. Frontfanger er ikke noe problem. Av med listene og skru ut 4 muttere, skru ut skruer i hjulbuer og et par under. Sett på den nye. Har aldri hatt av bakfangeren, men antar det er noe lignende som foran. Altså null problem Speil er heller ikke vanskelig. Ta av platen på innsiden av døra ved speilt, skru ut et par skruer og du er klar til å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 (..) m3 styling er underveis ,fullpakke :D er det vanskelig å montere ?? (..) Det om det er vanskelig å montere, kommer helt an på kit-et du har kjøpt. Hvis du har kjøpt originalt, så er det enklest da. Best passform, og alt følger (omtrent) med. Har du kjøpt uoriginalt, så kan det være vanskeligere. Ikke umulig, men ta lengre tid og mer hodebry. F.eks, et godt eksempel, er at billige sideskjørt (uoriginale), må som regel limes på, mens originale, må bare klipses på (etter at åtte hull per side er borret). Jeg hadde original styling på min, og var godt fornøyd med passformen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå