TheBirg Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Jeg mener ikke å hisse på meg noen nå altså, men jeg ser mange poster hvor man tilpasser felger med spacere. Jeg mener at dette tidligere kun var tillatt til utstilling og løpsbruk. Er det riktig, var det slik ? Har lovverket blitt forandret om det var slik og har blitt "Godkjennt" til vanlig bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Så lange du ikke forandre sporvidden mer en 15mm totalt (!?) så er det tillatt. Altså kan du lovlig space ut felgene 7,5mm på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 spacere må vere tuv da. så "biltema" spacere er ikke lov og bruke på gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Fikk med TUV på de nye Breyton felgene mine , ET 35 , fulgte med spacere 20mm og 10mm. Har 8,5J x 20 foran og 10J x 20 bak , på en E60. ET med spacere er da 15 foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå