Henrik... Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 som sagt så hakker bilen litt i det jeg clutcher ut fra 1. giret...dette er ikke hver gang, men noen ganger. hva kan det være? takk for svar
marius-82 Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 kan kanskje være slite clutch og gåen foring på oppheng på diffen. Bare noe jeg anslår, veit ikke om det er riktig da, men du kan skjekke d opp
TheBirg Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Når du setter igang på vanlig vis, eller når du skal ta i litt ? Oppfører den seg likt uansett ? "marius-82" har nok rett mener jeg.
Gjest Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 høres ut som du kan ha noen slitne foringer.. hardyskive, diffoppheng eller traversforinger tipper jeg..
thomas1 Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 mulig simmeringen på veiva er gåen. da lekker det olje ut på cluthen. det pleier å gjøre at cluthen hogger litt når man slipper den ut.
jolly Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Tror kanskje det kan være sim ringen ja. Noen som vet hvor mye arbeid det er å skifte noe sånt ? Noen som har gjort det før / selv ?
thomas1 Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 må av med girkasse og svinghjulfor å komme til. er jo en del jobb desverre.
TheBirg Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Det er nok litt jobb, da gearkassen må deles fra motoren og hele clutchen og svinghjul må fjernes. Tror forøvrig ikke simmerringen er problemet ditt, har du fått olje på clutchen hadde den sluret mere enn på 1 gear. Uansett må du nok inn der og titte. Så jeg anbefaler og skifte komplett clutch. Simmeringen kan jo også skiftes når du har sakene ifrahverandre. Thrustelageret skifter du også, men det kreves spesialverktøy for å få ut. (bytte det for sikkerhetens skyld)
Henrik... Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 takker for svarene..skal sjekke opp diverse ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå