Gjest Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 150 kr. inkl kjøring, mat og drikke. VEIBESKRIVELSE E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvilken dag er dette? Kanskje et dumt spørsmål men jeg vet det dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 mest sannsynlig i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 var morro men endte med diff havari for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 og en treddje plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Ja ble hard fight dere mellom, he he. Litt gøy da se dere slo ned sek for sek etter hverandre. Men sier meg fornøyd jeg selv om det ble et hav av sek etter. Gøy var det og håper flere melder seg på neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 jeg er sikker på at jeg skulle klart å pressa tiden litt mer ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Med 17" Banehjul og tørt dekke, så hadde nok tidene godt ned ca 5 sek pr man. Jeg kjører 1:17:0 med samme (standar) hjula på tørt (vått 1:22), men skal ned 5 sek innen sesongen er over. Da med Toyo R888 og ny utveksling på Diff. Må fjerne litt vekt i interiør og ufjæra vekt(felger). Bilen er litt myk, men blir ikke Coilover før neste sesong, men kunne tenke meg no tykkere Stabb Stag først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 har bestilt 16" gatesliks. fant også ut at motor ikke hjelper en dritt uten understell som matcher.. men må si at kim er en sykt god sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 har bestilt 16" gatesliks. fant også ut at motor ikke hjelper en dritt uten understell som matcher.. men må si at kim er en sykt god sjåfør Ja understell er faktigst viktigst og selvfølgelig sjåføren Men øvelse gjør mester. Modda kun understel på Sugemotorbarun min og det forbedra tiden med 7 sek på Gardemoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 har bestilt 16" gatesliks. fant også ut at motor ikke hjelper en dritt uten understell som matcher.. men må si at kim er en sykt god sjåfør Ja understell er faktigst viktigst og selvfølgelig sjåføren Men øvelse gjør mester. Modda kun understel på Sugemotorbarun min og det forbedra tiden med 7 sek på Gardemoen Ja lærte veldig mye om bilen og den sine begrensninger under kontrollerte forhold. Ikke minst meg selv som sjåfør da jeg ikke viste det var så hardt og konsentrert. De valsene mine overrasket meg enormt for trodde de ville slipt før. Litt bedre understell enn orginalt hadde gjort susen, noe mer kjappere motor hadde heller ikke vært dumt . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 dette må vi nesten gjenta før 8 august tørt bane og r-dekk- hvordan dekk har du bestillt smez? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 federal gatesliks.. så blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå