Astri Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 I dag var eg en tur på Monstertruck show i Haugesund. Der triksa de med diverse E36, z3 og en e46 328CI. Den lille gutten som står på den ene bilen e kje mer enn 12 år! Og den lyden i monsterbilene va bare til å dø av... SINNSYKT rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Så veldig tøft ut. Mener sett noen tilsvarende på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Samme folka som hadde show her for noen år tilbake tror jeg! Da hadde de 4 røde E36`er.. Kan det de driver med de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Har selv sett dett showet i bergen for ca 2år siden (i lonningen for de som vet hvor det e) Skamkjørte en haug med E36 325er Å til slutt så fikk de en gammel E28 fra huggeren på lønningen, Så satt de en annen bil på trynet, altså rett opp på snuten liksom, så tok de E28en å måkte igjennom den andre bilen så den tok salto over E28en... det var skamtøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 De gjorde det i dag og, men da var det en gammal mazda 626 som kjørte i den sure fiestaen de ruller rundt med. Trudde eg hadde filma det og eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Samme folka jeg så når jeg gikk i 9ende eller 10ende (ca 4 år siden..) Har vel en time med film.. De hadde vel 5 e36'r og en e30 når jeg så det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå